|  15.09.2017, 14:30 | #131 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   Cytat: 
   | |
|   |   | 
|  15.09.2017, 19:35 | #132 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2010 Miasto: KrK 
					Posty: 1,410
				 Motocykl: CRF1100   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 53 min 42 s |   
			
			Eee tam. Pier. .. lenie o szopenie.;-) Właśnie obiechalem pireneje automatem i codziennie jeździłem po drogach z glazami wielkości melona, podjazdami i zjazdami (a nawet po stoku narciarskim) i dct w moim przypadku to zaleta.  Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ Pozdrawiam, łajza na Crf110 | 
|   |   | 
|  31.10.2017, 11:59 | #133 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Zobaczymy co to DCT warte, tygodniowe testy w styczniu w Hiszpani
		 | 
|   |   | 
|  31.10.2017, 15:28 | #134 | 
| Kierowca bombowca  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Kraków 
					Posty: 2,570
				 Motocykl: RD07a   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 19 godz 56 min 4 s |   
			
			Nie mam NAT, tylko starą Afrę i manual to dla mnie naturalne środowisko. Na DCT zawsze patrzyłem z dystansem, no bo wiadomo... ale miałem okazję się przejechać NAT z DCT po lesie i krzaczorach - wrażenie naprawdę bardzo pozytywne. Fajne jest to, że można całą uwagę skupić na jeździe, na tym żeby się nie wpakować w drzewo, do rowu, czy na jakiś wielki kamor i umysł jest wolny od kontrolowanie obrotów i dobierania przełożeń. Niegłupie to jest, radziłbym krytykom się przede wszystkim przejechać i potem ocenić, a nie na odwrót.
		 
				__________________ AT RD07A, '98, HRC | 
|   |   | 
|  31.10.2017, 16:32 | #135 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			I tu jochen ma w pełni rację   Jesteśmy różni, kupujemy moto w różnych celach itp i ja jestem zadowolony, że jest wybór. Nie krytykuje "manualnych" czy "automatycznych", bo każde rozwiązanie ma swoje wady i zalety. Przykładowo ostatnio miałem parę razy okazję przejechać się kilkoma samochodami służbowymi z grupy VAG z ACC (Adaptive Cruise Control) czyli tempomatem adaptacyjnym. Na początku byłem zaskoczony tym, że samochód sam zwalnia i przyspiesza w zależności od ruchu na autostradzie. Ale po jakimś czasie stwierdziłem, że to super rozwiązanie szczególnie w samochodzie z DSG, bo samochód sam staje i sam rusza gdy jest korek (a te są nagminne na wielu angielskich autostradach). https://youtu.be/E4ZVaL3cPmU Nie muszę wajchlować biegami, hamulcem, sprzęgłem i gazem... super sprawa, choć na początku byłem sceptyczny. To samo więc jest z DCT - kwestia spróbowania i własnej oceny tego rozwiązania. | 
|   | 
|  31.10.2017, 17:23 | #136 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
 Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka | |
|   | 
|  31.10.2017, 21:44 | #137 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2016 Miasto: 3miasto/W-wa 
					Posty: 262
				 Motocykl: było RD04,jest XR 650R,1150 GS :)   Online: 2 tygodni 2 dni 1 godz 40 min 38 s |   
			
			Każdy system z jednej strony pomaga, ułatwia jazdę lecz z drugiej strony powoduje zmniejszenie umiejętności kierującego. To coś jak wprowadzenie carvingów, z jednej strony szybszy proces nauki , a z drugiej zwiększona ilość wypadków narciarskich    
				__________________ Stary nick MarcinHorndaXr | 
|   |   | 
|  31.10.2017, 22:09 | #138 | 
| Wylizał się  |   
			
			ACC-super sprawa, jak pierwszy raz włączyłem. Teraz po paru tysiącach mam mieszane "uczucia". Na prostej drodze bez żadnych przeszkód i pojazdów w promieniu kilkuset metrów(na moście) auto nagle gwałtownie wyhamowało o około 40 km/h. Majtki pełne. W korkach mocno szarpie całym autem ( merc-największy), ale (sprawdzone w kilku autach) fajnie trzyma odległość na autostradzie i dystans od poprzedzających pojazdów. | 
|   |   | 
|  02.01.2018, 23:40 | #139 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2017 Miasto: Śląsk 
					Posty: 24
				 Motocykl: CRF1000D + CBR650 '19 Przebieg: 14   Online: 4 godz 46 min 30 s |   
			
			odwieczny dylemat Automat czy Manual ? Ja mam AT w DCT i wiem jedno - D -słuzy do jeżdżenia autostradami/S-1/2/3/ służy do jazdy nie SPORTOWEJ jak by się wydawało a do jazdy ......ja to nazywam Alpejskiej. już tłumacze co mam na myśli - tryb w zależności od obciążenia motocykla i czy solo czy z plecaczkiem - s1/s2/s3 zależy od tego jakie góry i winkle pokonujemy. jeżeli są to alpy wysokie dajemy s3 i motocykl ciągnie bardzo długo i do końca na biegu odpowiednim i z odpowiednią mocą - co moim zdaniem jest rewelacyjne. tyle do dct . co do manuala - 90% zna je od podszewki i wie że jest w 100% odpowiedzialny za to co motocykl zrobi gdy on się trochę pobawi biegami.   | 
|   |   | 
|  02.01.2018, 23:51 | #140 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2017 Miasto: Śląsk 
					Posty: 24
				 Motocykl: CRF1000D + CBR650 '19 Przebieg: 14   Online: 4 godz 46 min 30 s |   
			
			A ja tam uwielbiam swoją Afri   DCT | 
|   |   |