![]() |
|
Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
O, super. Jak byś z jakiegoś powodu chciał się go pozbyć to jestem pierwszy w kolejce
![]()
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Stormforce8 z advrider, którego Mada podlinkował wyżej, to właśnie sklep Rugged Roads. A ten wykres z Hilltop to wrzucałem tu już gdzieś kiedyś.
Sam się biję z myślami, żeby coś zrobić z tym silnikiem. Wydechu nie będę zmieniał, bo ten dla mnie jest OK i nie zależy mi na wzroście mocy. Ale ten kaganiec z Euro4 i te górki i doliny momentu obrotowego w dolnym zakresie to może być to co ja doświadczam jako szarpanie przy wolnych prędkościach. Więc poprawka momentu to to, w co bym celował. Geoff jest ode mnie prawie trzy godziny jazdy (w jedną stronę), ale za cenę Rapide Evo mam moto zrobione (z hamownią) przez najlepszego speca w UK bez dotykania się i rozbebeszania motocykla. Za jakimkolwiek boxem przemawia możliwość demontażu, np. przy sprzedaży. Dylematy ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Amortyzator tył - dostępne opcje - opinie | sluza | Wszystko dla Afryki | 84 | 06.09.2022 12:05 |
Alarm w crf1000l | Witja | Układ elektryczny i zapłonowy | 10 | 13.01.2019 09:45 |