![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,910
Motocykl: RD04
![]() Online: 3 miesiące 1 tydzień 4 dni 22 godz 14 min 4 s
|
![]()
Piąty rok już, wszystko OK
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Wyględy koło wsi warszawa
Posty: 777
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 7 godz 50 s
|
![]()
U mnie tez już od 2011 działa bez żadnych niespodzianek.
__________________
Pas zieleni to także pas ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
U mnie od 2015 + voltomierz , działa wzorowo .
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |