|  | 
|  19.07.2017, 00:14 | #1 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Fotki nie potrzebne, tu masz manual, niestety po angielsku: https://drive.google.com/file/d/0B9R...ew?usp=sharing | 
|   | 
|  19.07.2017, 10:39 | #2 | 
|  |   
			
			Nie wiem czym jedna stopka może się różnić od drugiej, ale oryginalna jest spoko. Łatwo wrzucić motor na nią przy odrobinie techniki. Co do montażu, to samo włożenie stopki na miejsce chwila moment. Założenie tych sprężyn masakra. Szczególnie w pojedynkę. Jak jest dodatkowa para rąk to pójdzie bez problemu. | 
|   |   | 
|  19.07.2017, 21:18 | #3 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   Cytat: 
  ,ale dzieki tobie nie wyzucilem podkladki i zapinki 5 i 6.Opakowanie w ktorym przyszla centralka sie rozerwalo i te dwie czesci powpadaly gdzies w zagiecia kartonu,a karton juz lezal na smietniku  .Troche sie zastanawialem czy oba centralka sie nie przesowala w mocowaniu,a wlasnie tych dwoch bzdetow brakowalo.Dzieki | |
|   |   |