Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 03.07.2017, 06:57   #1
HarryLey4x4
 
HarryLey4x4's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 448
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
HarryLey4x4 jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 53 min 12 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
No dobra chce zablokować tylne koło hamulcem na lużnym i co na to dtc?
Co rozumiesz przez pojęcie "na luźnym "

N-ki nie wrzucisz w czasie jazdy, możesz tylko odpuścić całkowicie gaz do zera, wówczas powstaje luźne koło. ale nie jest to bieg jałowy- tylko rozpięte koło od skrzyni.
HarryLey4x4 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.07.2017, 07:55   #2
colles


Zarejestrowany: Mar 2017
Miasto: Jaworzno
Posty: 325
Motocykl: CRF1000l
colles jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 3 dni 17 godz 38 min 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał HarryLey4x4 Zobacz post
Co rozumiesz przez pojęcie "na luźnym "

N-ki nie wrzucisz w czasie jazdy, możesz tylko odpuścić całkowicie gaz do zera, wówczas powstaje luźne koło. ale nie jest to bieg jałowy- tylko rozpięte koło od skrzyni.
Myślę że chodziło o luźne podłoże. Ja ostatnio jechałem z trzema kuframi plus pasażer . Dość duży kąt nachylenia na szutrze z kamieniami . Jedynka plus tylny hamulec . Bez uslizgu tylnego koła i minimalnego zdławienia silnika. Dla mnie pełen komfort
colles jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.07.2017, 08:11   #3
Novy
Moderator
 
Novy's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Novy jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał HarryLey4x4 Zobacz post
Co rozumiesz przez pojęcie "na luźnym "

N-ki nie wrzucisz w czasie jazdy, możesz tylko odpuścić całkowicie gaz do zera, wówczas powstaje luźne koło. ale nie jest to bieg jałowy- tylko rozpięte koło od skrzyni.
Koło nie jest rozpięte podczas jazdy nawet, gdy puścisz gaz i to jest zaletą DCT.
Muszę znaleźć ten artykuł, który czytałem na temat zachowania się DCT i blokowania koła.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
Novy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.07.2017, 19:24   #4
HarryLey4x4
 
HarryLey4x4's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 448
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
HarryLey4x4 jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 53 min 12 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Novy Zobacz post
Koło nie jest rozpięte podczas jazdy nawet, gdy puścisz gaz i to jest zaletą DCT.
Muszę znaleźć ten artykuł, który czytałem na temat zachowania się DCT i blokowania koła.
Coś mi tu nie pasuje. Jak stoisz na biegu i nie dodajesz gazu , to możesz moto przepychać przód i tył, więc nie wiem jak to niby nie jest rozpięte ? Gdyby tak było, to chyba motek stałby jak wryty , prawda ?
HarryLey4x4 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.07.2017, 19:40   #5
Novy
Moderator
 
Novy's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Novy jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał HarryLey4x4 Zobacz post
Coś mi tu nie pasuje. Jak stoisz na biegu i nie dodajesz gazu , to możesz moto przepychać przód i tył, więc nie wiem jak to niby nie jest rozpięte ? Gdyby tak było, to chyba motek stałby jak wryty , prawda ?
Podczas jazdy - to miałem na myśli.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
Novy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.