![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
![]() Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,070
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 dni 4 godz 52 min 33 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Jak bym nie patrzył to nie ma szans na zgniecenie/dotknięcie modułu siedzeniem.
Jedynie może dotykać do regulatora no chyba że stelaż siedzenia jakoś by był zapadnięty/połamany.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2016
Miasto: Toruń
Posty: 31
Motocykl: RD03
![]() Online: 5 dni 22 godz 47 min 13 s
|
![]()
Czołem, w zeszłym sezonie także mojej trójce zaczęły się przytrafiać tytułowe przypadłości - zdychający obrotomierz i wypadający zapłon na jednym z cylindrów. Nie chcę dłużej zastanawiać się czy odpali/dojedzie bo to świetny koń, wiec najwyższy czas uporządkować temat. I tu moje pytanie do doświadczonych w boju - jaki kierunek uważacie za najsensowniejszy:
- wymianę obydwu modułów (nie mam pewności, który nie robi) na zamienniki; jeśli tak, to jakiego producenta polecacie. Jest trochę tego w serwisach aukcyjnych w różnych cenach. Poprzedni właściciel wymienił już jeden z modułów na DZE, ale nie wiem, czy to właśnie on nie zdycha. Założyłem z powrotem stary, oryginalny i przez pewien czas było ok, ale podczas wymiany było trochę żonglowania modułami i macania gniazd wtyczek, wiec pewności żadnej ![]() - regenerację tych oryginalnych; mi niestety brakuje doświadczenia w lutowaniu elektroniki więc sam się nie podejmę, mimo zapoznania z relacją kol. Zimnego na forum TCP; pytanie do Was, czy ktoś ogarnięty w temacie byłby skłonny przyjąć zlecenie i je zregenerować? - zakup oryginalnych, używanych; tu niestety pewności żadnej, jak długo bezawaryjnie porobią ![]() - a może jeszcze jakaś inna konwersja na coś trwalszego? Ja na tę chwile myśle o zakupie dwóch oryginalnych, używanych i regeneracji moich, żeby mieć pod ręka w rezerwie. Pokutuje we mnie przekonanie o lepszej jakości modułów ori w porównaniu z zamiennikami. Ale pewności nie mam, nie porównywałem pod żywicą ![]() Będę wdzięczny za Wasze uwagi. Myśle, że innym poszukującym też taka zebrana wiedza może się przydać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Połamany
![]() |
![]()
Wysyłam PW.
Robił mi kilka modułów do trampka/afryki. Robi tylko oryginały. Kiedyś ogłaszał się na olx. Chętnie podam jego dane tutaj, ALE co na to RODO? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2016
Miasto: Toruń
Posty: 31
Motocykl: RD03
![]() Online: 5 dni 22 godz 47 min 13 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czasem słońce czasem śnieg | rambo | Polska | 15 | 26.12.2011 00:43 |
awaria | balczezzz | Układ elektryczny i zapłonowy | 15 | 11.07.2011 21:40 |