| 
			
			 | 
		#11 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2016 
				Miasto: TAK 
					
				
				
					Posty: 135
				 
Motocykl: CRF1000L GS1200adv 
Przebieg: jest 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 28 min 5 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Tani nie jest, to fakt - ale: 1. przewodów ciąć nie trzeba, 2. regulacja dozowania - przyciskiem 3. dozowanie można całkowicie wyłączyć 4. monitorowanie stanu oleju w zbiorniczku - na wyświetlaczu (100%, 75%, 50%, 25%) 5. automatyczne wyłączenie pompki przy zbyt małej ilości oleju 6. wyposażony jest w czujnik wibracji i akcelerometr. Dawka oleju podawana na łańcuch mierzona jest bardzo precyzyjnie 7. system działa tylko w czasie jazdy 8. ... 9. ... 10. Termometr (na wyświetlaczu) - nie przekłamuje temperatury. minusy? widzę jeden: 1. musi być na stałe podpięty do "prądu", bo inaczej urządzenie zapomina ustawienia - konieczność ponownego wprowadzenia ustawień i kalibracji - czas 22 sek ![]() (pobór prądu z akumulatora mniejszy niż w przypadku alarmu). co do gwarancji -Scottoiler eSystem V2 można montować samemu, nie można modyfikować przewodów elektrycznych - podłączenie bezpośrednio do akumulatora. Wszystko co jest w zestawie pasuje do CRF1000, można dokupić podwójną dyszę, tzw. DUAL INJECTOR Kupowałem w Inter Motors - dali dobrą cenę. smarowanieTOpikus.JPG 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Umiejętność prawidłowej oceny przychodzi z doświadczeniem. Niestety doświadczenia przybywa w wyniku niewłaściwej oceny Ostatnio edytowane przez VIPER : 09.06.2017 o 02:51  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dobrą, czyli jaką?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2016 
				Miasto: TAK 
					
				
				
					Posty: 135
				 
Motocykl: CRF1000L GS1200adv 
Przebieg: jest 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 28 min 5 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			dobra - czyli oczekiwana przez klienta  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Umiejętność prawidłowej oceny przychodzi z doświadczeniem. Niestety doświadczenia przybywa w wyniku niewłaściwej oceny  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przecież to grubo ponad 1000 kosztuje... motooiler jest za 1/3ceny i wspieramy rodzimą produkcje.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2016 
				Miasto: TAK 
					
				
				
					Posty: 135
				 
Motocykl: CRF1000L GS1200adv 
Przebieg: jest 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 28 min 5 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			a i zakres regulacyjny oferowany przez Motooilera pozwala na wykorzystywanie jednego, zwykłego oleju przekładniowego przez okrągły rok; Motooiler nie tylko smaruje łańcuch. Sprawia również, że łańcuch jest utrzymywany w czystości.  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Umiejętność prawidłowej oceny przychodzi z doświadczeniem. Niestety doświadczenia przybywa w wyniku niewłaściwej oceny  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2013 
				
					
				
				
					Posty: 31
				 
Motocykl: CRF1000L 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 9 godz 39 min 32 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zdecydowanie jestem za wersją standardową-podciśnieniową, używałem przez 4 lata,  regulacja banalnie prosta ,ograniczona do minimum jak dla mnie wystarczajaca. 
		
		
		
		
		
		
		
	No i odpada dodatkowa elektronika .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2016 
				Miasto: TAK 
					
				
				
					Posty: 135
				 
Motocykl: CRF1000L GS1200adv 
Przebieg: jest 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 28 min 5 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To mi się podoba  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Umiejętność prawidłowej oceny przychodzi z doświadczeniem. Niestety doświadczenia przybywa w wyniku niewłaściwej oceny  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
| 
			
			 Michał 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zbędny gadżet. Łańcuch trzeba czasem wyczyścić i posprejować żeby nie zardzewiał. Szczególnie po deszczu. Przyklejający się kurz i brud bynajmniej nie przedłużają żywotności, łańcuch jest nasmarowany od wewnątrz, rolki mają się obracać, wystarczy. 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() inny temat, ale olejarki od NAT chyba nie da się przecież zamontować do innych moto...... ![]() http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=29463  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Moim zdaniem olejarka to nie gadżet i na pewno sobie zamontuje, wkurwia mnie mycie oklejonego szprejem i kurzem łańcucha, smarowany automatycznie olejem zawsze będzie czysty i nasmarowany. 
		
		
		
		
		
		
			Kupowanie smarowniczek za 1500 rzeczywiście mija się z celem, ale za 200zł można spokojnie wyrwać używanego scotoilera i to już jest super cena biorąc pod uwagę, że to tyle co 4-5 puszek spreju. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
| 
			
			 Michał 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bo do oleju się nie przykleja kurz i brud? 
		
		
		
		
		
		
		
	Nikogo na siłę nie przekonuję, ale łańcuchów motocyklowych się wg mnie praktycznie nie smaruje (tylko po deszczu żeby nie zardzewiał). Ja robię tak - jak wracam z offa to mycie ciśnieniowe moto i na koniec czasem psiknę. Koniec. Tak robiłem z AT i na jednym napędzie zrobiła 30tkm w moich rękach (kupiłem i sprzedałem z tym samym łańcuchem, zmieniałem tylko przełożenia)..over Łańcuch jest nasmarowany od środka i ma uszczelki. Rolki mają się obracać przy kontakcie z zębatką. Jak będzie suchy to naprawdę będzie bardziej czysty..to nie przegub stara 66 gdzie trzeba napakować smaru ŁT43 do pełna. Nikt nikomu nie zabrania, tylko po co?  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| scottoiler | lukiz | Wszystko dla Afryki | 35 | 18.04.2015 18:05 |