|
|
|
|
#1 |
![]() |
A co Ci szkodza lampy za stacyjka? Nie psuj oryginalnej instalacji. Swiatla po nacisnieciu rozrusznika powinny byc odcinane na czas jego pracy, zeby caly prad szedl na rozruch.
Koles sie smuci bo nie mozna zaplonu regulowac w 2017. Czad. Otoz zdziwie Cie kolego - dopiero teraz mozesz regulowac co Ci sie zamarzy. Hamownia, komp i z takim banditem robisz CUDA. No chyba ze to ma byc jak w Jawce TS na jaka cholere regulowac zaplon w motocyklu w ktorym te role spelnia uklad logiczny w module? Spedziles 40 lat pod lodem jak Luis de Fines? ![]() Ktory z parametrow i ktorego konkretnie oleju Motul jest niezadawalajacy? To pytanie do Szkotu1.
__________________
buziaki
Ostatnio edytowane przez szynszyll : 05.06.2017 o 20:31 |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Feb 2016
Miasto: Warszawa
Posty: 267
Motocykl: Inne moto
Przebieg: 77777
Online: 1 tydzień 1 dzień 9 godz 33 s
|
Cytat:
![]() Przeciwnie, bardzo mnie cieszy, że nie muszę tego robić! Nie wiem, to można było zrozumieć jako utyskiwanie? ![]() Cieszy mnie to zupełnie tak, jak tryb auto w aparacie. To była luźna uwaga. Zwracam uwagę na różnicę między "można" a "trzeba". Świetnie, że mogę wgrać mapę i dostosować charakterystykę do swoich potrzeb (lub szpanować przy piwie),a mogę też całe życie przejeździć na moto "na fabryce" nie wiedząc, co to kąt wyprzedzenia zapłonu. W produkcie masowym zaawansowany interfejs musi być wycięty, a przynajmniej niedostępny "przypadkiem". Peace
Ostatnio edytowane przez Skeeb : 06.06.2017 o 14:26 |
|
|
|
|