|
|
#11 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,339
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 20 godz 47 min 17 s
|
Wydaje mi się ze w tej którą reanimowałem musiało to być kiedyś przytarte w związku z jakimś problemem ze smarowaniem.Z tą pokrywą też masz rację nie wyrażam się zbyt precyzyjnie ale chodziło mi o te dźwigienki .Całe to moto to był straszny wrak ,ożywiałem to dla znajomego ale problemy największe były w elektryce: przewijanie statora, zimne luty na module, czyszczenie wszystkich wtyczek, straszny syf w gaźnikach ale dało radę .Twoja wygląda jak z salonu .
|
|
|
|
|
|
#12 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: WKZ/LRY
Posty: 384
Motocykl: XL/XR350,KLE650,XJR1200.
Przebieg: 50+
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 4 dni 17 godz 2 min 0
|
No bo wyjechała z salonu 5m opodal.
Tak się zastanawiam czy dałoby się zregenerować tą klawiaturę wytaczając nowe wałeczki pod rockery.
__________________
klawo jak cholera |
|
|
|
|
|
#13 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,339
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 20 godz 47 min 17 s
|
Pewnie by się dało tylko kwestia nakładu pracy i wkładu finansowego może być spora .Ciekawe czy jest dostępna cała pokrywa z dźwigienkami chociaż też pewnie cena powali na deski .
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,760
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
Cytat:
Używaną z przebiegiem około 5 tys mil rocznik 2006-2008 można wyrwać za około połowę nowego czyli plus minus 3 tys dolców. Zostaje kwestia przywiezienia i to jest największy problem . Firmy pośredniczące i państwo życzą sobie ![]() jest na forum ktoś kto bawi się w takie rzeczy ? Nieaktualane - kupiony
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 04.11.2016 o 11:52 |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,760
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
Cytat:
Henio, kierowalem sie Twoimi slowami jak wyrocznia Kupilem zebatke xr 650 r i jest mały dings. Zebatka jest na tyle gruba ze nie ma miejsca na zabezpieczenie. Fakt - przymierzalem na walku od xr 600 bo taki walek będzie Ale to chyba to samo? Ktoś coś wie? Walek xr 600 vs zebatka xr 650 r czy tylko oryginal
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 15.05.2017 o 13:41 |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Michał
![]() |
do 650L ma pasować
https://www.thumpertalk.com/forums/t...650r-sprocket/ |
|
|
|
|
|
#17 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2013
Miasto: Warszawa
Posty: 121
Motocykl: FE + 2x XR
Online: 3 tygodni 3 dni 12 godz 26 min 13 s
|
W XR600R założyłem zebatkę od KLR650 (JTF511) i zabezpieczenie od KL600
Zajmuje praktycznie cały wałek, z minimalnym luzem i ustawienie łańcucha wygląda też spoko
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
880220111
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Malawa k/Rzeszowa
Posty: 1,049
Motocykl: XR 250R,XR 650R
Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s
|
franz daj foto tej zębatki
__________________
Honda XR-oholik Doświadczalny Warsztat Enduro ADVhttps://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ |
|
|
|
|
|
#19 |
![]() |
Hej. Trzeba lekko podszlifować fazę na zębatce - tam gdzie styka się z wyjściem z wieloklina.
https://www.thumpertalk.com/forums/t...rocket/?page=2 Przez to wejdzie troszkę głębiej i powinno się zmieścić zabezpieczenie. Przynajmniej na wałku XR650L. U mnie pasowało po delikatnym dopieszczeniu. Ostatnio edytowane przez cheniek : 15.05.2017 o 18:09 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,760
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
__________________
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Wszystko dla afrykańczyka | stopa-uć | Wszystko dla Afrykańczyka | 5 | 09.04.2012 00:33 |