30.03.2017, 09:11 | #31 | |
przemieszczacz
Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,772
Motocykl: LC8, exc-f 250
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
|
Cytat:
Z autem inna sprawa, zawsze proszę o dokładne sprawdzenie.
__________________
'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr |
|
30.03.2017, 09:30 | #32 |
Autobanned.
Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Wawa
Posty: 5,203
Motocykl: Tesco
Przebieg: 45 555
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 2 godz 1 min 18 s
|
Ciekawa dyskusja.
Po 1. za ruch na stacji odpowiada właściciel i jego pracownicy na zasadzie ryzyka (k.c.) Po 2. ubezpieczenie ma pojazd nie człowiek (w PL) Po 3. zakładam, że nie określono w przepisach wykonawczych sposobu badania, a le nie można go przeprowadzać maszyną nie posiadającą homologacji. http://www.unimetal.pl/pl/diagnostyk...ia-rolkowe/pk/ W Wawie w dwóch stacja diagnostycznych - nigdy nie zrobiono takiego badania. Zawsze sprawdzają organoleptycznie. Sprawdzają za to poziom spalin w tłumiku (wkładając lancę do db-killera !) i uwaga - homologację halogenów (mam hella).
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
30.03.2017, 09:32 | #33 |
Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Sulejówek
Posty: 1,009
Motocykl: Fiddle
Online: 6 miesiące 1 tydzień 2 dni 16 godz 19 min 7 s
|
u mnie zawsze wygląda tak samo badanie techniczne:
- odczyt VIN - kontrola oświetlenia - kontrola klaksonu koniec. |
30.03.2017, 09:36 | #34 |
Jeżdżę z kilkoma moto co rok na badania do różnych stacji. Nigdy nie miałem rolek, za to reszta sprawdzana w zależności od tego, czym przyjadę. Przy współczesnych poza rzeczami oczywistymi bywa weryfikowana np. homologacja tłumika, przy zabytkach poza numerami i szybką dyskoteką jest przyjemna gadka i tyle.
__________________
pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS |
|
30.03.2017, 09:44 | #35 | |
Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Niwy CBY
Posty: 138
Motocykl: RD07a
Przebieg: 60+
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 godz 1 min 16 s
|
Cytat:
No jak przyjechalem to działa. Może w tym roku cos sie zmieni. Dawno temu podczas badania xbr (1cyl, 2rury wydechowe) Pan Diagnosta badał spaliny, lanca w jeden wydech później w drugi i diagnoza ze lewy cylinder ma za bogato Przemilczałem to. wysłano ze starej nokii |
|
30.03.2017, 11:38 | #37 |
Oj to chyba przyjdzie mi odstawić na bok passata też bo obawiam się, że nie byłabym w stanie odkręcić śrub przy zmianie koła.
__________________
Grzeczne dziewczynki idą do nieba, niegrzeczne idą tam, gdzie chcą |
|
30.03.2017, 11:47 | #38 | |
Asia
Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: Złotoryja/ Wrocław
Posty: 2,253
Motocykl: XL750, CRF300RALLY
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 miesiące 3 tygodni 5 dni 12 godz 54 min 20 s
|
Cytat:
Z takim myśleniem, powinnyśmy jeździć sportami albo armaturą. A najlepiej skuterem bo lekki i niski. wytapatalkowano
__________________
https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze https://www.instagram.com/asia_moto/ XL750 + crf300rally |
|
30.03.2017, 11:53 | #39 |
Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,630
Motocykl: ktm 640 adventure
Online: 3 miesiące 3 tygodni 5 dni 7 godz 15 min 39 s
|
Nie, to nie to samo Z reszta na kolo, polecam spray i doturlanie do wulkanizacji. Przepraszam, ze tak prostacko to ujalem, z tym motocyklem, ale wiesz, jako kierowniczka takiego enduro, no troszke wiecej pewnosci siebie trzeba Motocykl na rolkach bedzie nizszy, latwy w utrzymaniu na nogach
|
30.03.2017, 12:04 | #40 |
Że f700gs to Enduro?
Chyba tylko w katalogu BMW A tak serio. Pewnie dałabym radę wiedząc to co napisaliście. Ale otwarty kanał obok? Nawet wielkiemu facetowi mogłoby coś się przydarzyć...
__________________
Grzeczne dziewczynki idą do nieba, niegrzeczne idą tam, gdzie chcą Ostatnio edytowane przez jagna : 30.03.2017 o 12:10 |
|