![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: May 2016
Miasto: Orzesze
Posty: 37
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 10 godz 31 min 28 s
|
![]()
Okazuje sie ze rzeczywiscie kiedy tarcze i sprezyny sa zalozone to kosz jest usztywniony - nie kiwa sie na boki,
Ma jedynie luz ok 0.5 mm wzdluz walka skrzyni biegow - co wynika z dlugosci tulejki, i chyba tak to ma byc - musi miec luz zeby obracac sie na tulejce przy wcisnietym sprzegle, Moim zdaniem troche zbyt duzy luz. No i nie wiem co jest powodem tych stukow - wymiana tulejki to slepa uliczka, ... zostaje mi zostawic to w spokouju (nie bede roznitowywal kosza, bo z tego co czytalem to nikt go maszynowo nie zanituje z powrotem) - no chyba ze dzwignia zmiany biegow tak stuka, Jezeli ktos mialby jeszcze pomysl - prosze o rade, Mariusz |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Plan B, czyli przed siebie na luzie | kiub | Trochę dalej | 42 | 12.11.2008 00:02 |