| 
			
			 | 
		#31 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2014 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 2,339
				 
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 21 godz 12 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ok -jutro zadzwonię i zapytam bo dziś już trochę późno. Co do względności - nie idzie- to się oczywiście zgodzę dlatego napisałem o przejażdżce. Jakbym nic nie napisał do południa proszę napisz mi  
		
		
		
		
		
		
		
		
			  bo może umknąć mi ten wątek .
		Ostatnio edytowane przez Zmyler : 18.10.2016 o 22:44  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#32 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				
					
				
				
					Posty: 133
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 4 godz 21 min 51 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzięki, moto w proszku to i tak się nie spieszy 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#33 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2013 
				Miasto: Lisków 
					
				
				
					Posty: 250
				 
Motocykl: TransAlp PD06/PD10 
				
				
				 
Online: 6 dni 19 min 58 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#34 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			proste keihiny jak w 90% V-ek Hondy. uszkodzenie membran bardzo mozliwe.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#35 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				
					
				
				
					Posty: 133
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 4 godz 21 min 51 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzięki Panowie, w najbliższym czasie będziemy walczyć z gaźnikami.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#36 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2014 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 2,339
				 
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 21 godz 12 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W przypadku który wcześniej opisałem z tego co się dowiedziałem był -syf w paliwie +uszkodzenie pompy.Ale całkiem inne objawy niżu Ciebie.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#37 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2013 
				Miasto: Lisków 
					
				
				
					Posty: 250
				 
Motocykl: TransAlp PD06/PD10 
				
				
				 
Online: 6 dni 19 min 58 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nieodmiennie dziwi mnie "'walka","walczymy". 
		
		
		
		
		
		
		
	Z kim,z czym? Gaźnikami,oporną materią? Może raczej-naprawiamy,reperujemy,odnawiamy? Ech,gdyby przodkowie mieli tylko takich wrogów,z którymi musieli "walczyć"... Podobnie jak z przymiotnikami,pisanymi z dużej litery.Plaga tego i innych (równie szacownych) forów,blogów. Powodzenia w naprawie gaźników PC 800  . Na pw służę na bieżąco informacjami tel.- do jutra wieczorem.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#38 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A co jest w gaznikach z pc800 tak szczegolnego ze jest klopot z ich naprawa/serwisowamiem? Pytam bo nie mialem nigdy w rece ale wygladaja na zwykle Keihin podobne do tych z np. Rd04 czy Trampkow. Czym sie rozni ich budowa i serwis?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#39 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2013 
				Miasto: Lisków 
					
				
				
					Posty: 250
				 
Motocykl: TransAlp PD06/PD10 
				
				
				 
Online: 6 dni 19 min 58 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nic szczególnego nie ma w tych gaźnikach. 
		
		
		
		
		
		
		
	Ciekawostką może być fakt,że przy nieseryjnym filtrze powietrza (tu konkretnie K&N), silnik najlepiej pracował na dyszach głównych o rozmiar lub dwa mniejszych niż oryginał. Sprawdzone na dwóch egzemplarzach.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#40 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				
					
				
				
					Posty: 133
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 4 godz 21 min 51 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hmm, ciekawa informacja na temat korelacji K&N dysz. Na razie brak czasu więc jeszcze chwilę zejdzie zanim to wszystko ogarniemy. 
		
		
		
		
		
		
		
	Co do "walki" to raczej z własną głupotą i brakiem umiejętności  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |