|  17.10.2016, 12:44 | #251 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2014 Miasto: Myślenice 
					Posty: 602
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 8 godz 36 min 55 s |   
			
			Nie jestem fanem BMW ale jakimś cudem temu gościowi pękło 250 tyś km na  X -CH, w dodatku w jednej podróży ... nie zgłębiałem się jakoś szczegółowo w wątek ale  jakiejś dramaturgi pod względem awarii to nie było.  https://www.facebook.com/mbw11?fref=ts | 
|   |   | 
|  17.10.2016, 12:59 | #252 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2011 Miasto: Kielce 
					Posty: 1,655
				 Motocykl: Dziczyzna Przebieg: ustalam   Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s |   
			
			Nie ma co dyskutować - trzeba samemu sprawdzić   Być może Szynszyl ma dużo wiedzy mechanicznej ale XCh z tego co wiem, nie miał. Swoją drogą - Szynszyl, możesz podać jakieś KONKRETNE przykłady, Twoich znajomych, kolegów lub po prostu klientów, których to jakże znienawidzone przez Ciebie BMW G 650 XChallenge się rozsypały w wióry lub stało się coś, co może być normą katastroficznej wizji, którą siejesz? Bo z tego co piszesz o tym modelu, opinie czerpiesz...z internetu  nie znam Cię, słyszałem różne opinie o Twojej pracy, w większości pozytywne - w sumie to dokładnie tak jak o BMW G650 XChallenge bo łączy Was jedno - macie i zwolenników i fanatycznych przeciwników  Sorki, za porównanie z motocyklem - mam nadzieję, że się nie gniewasz...choć moje porównania to i tak lajcik w porównaniu do Twoich  Lubię dyskusje ale merytorycznie proszę, bez wycieczek w rodzaj tworzywa mojej trumny... Potrafisz? Jak nie - proszę, nie odpisuj  EDIT: ja się uczę tego motocykla i chętnie poczytam/porozmawiam na ten temat ale z obiektywnym specjalistą albo subiektywnym userem. Nie startuję z pozycji znawcy - ba, wprost mówię, że się nie znam   Ostatnio edytowane przez mirkoslawski : 17.10.2016 o 13:03 | 
|   |   | 
|  17.10.2016, 13:46 | #253 | |
|  Zarejestrowany: Jun 2013 Miasto: Rzeszów 
					Posty: 148
				 Motocykl: CBR 600 F2, FZS 600, TDM 900, CBR 929, VFR 800Fi, RD04 '90, TT600R, DRZ 400 Przebieg: 65543   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 13 godz 2 min 48 s |   Cytat: 
 P.s. Sam mocno mysle nad Xem ,bo wydaje mi sie calkiem fajnym dualem. Obserwuje watek z coraz wiekszym zainteresowaniem   
				__________________ Człowiek nie zając, na sprzęcie latać musi!!! | |
|   |   | 
|  17.10.2016, 14:06 | #254 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2010 Miasto: Bieszczad PL, co. meath IRL. 
					Posty: 1,629
				 Motocykl: nie ma!!!!!!! Przebieg: +-50k   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 6 godz 7 min 47 s |   
			
			Zgadzam sie z Szynszylem mamy podobne podejscie, ja tez mam wrazenie ze robia nas w chuja, sprzedaja gowno w  sreberku. Tak stary Konsumpcja nas zlapala. Trzeba szukac i explorowac przy tym miec swoje zdanie i charakter. Mnie ciagle targaja lekki kiedy mam jechac na xch gdzies i nie wiem co sie zjebie, dlatego go przygotowuje i kupilem gs911. Do tychczas nie zjebalo sie nic, no moze wiecznie pekajace kierunkowskazy, i u kumpla przetarty wezyk olejowy. Mam tez xt ale nie lubie po prostu nie lubie tego niezowodnego motocykla, nie kreci mnie tak jak xch, a do tego ostatnio mialem pod dupa fe380 berga i..... Zgadzam sie z Szynszylem ma racje kiedys wszystko bylo lepsze: https://www.youtube.com/watch?v=7vnqnrOuTOs 
				__________________ Plany i marzenia to pozwala twardo stapac w rzeczywistosci.... chyba!!!!!! | 
|   |   | 
|  17.10.2016, 14:11 | #255 | |
|  Zarejestrowany: Feb 2012 
					Posty: 968
				 Motocykl: RD03   Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s |   Cytat: 
 zapłaciłem za golasa 12000 zł (zresztą mój kolega Woytas też 12000 zl ) - zawias z przodu środek z Husqvarny 800 zł ( swój sprzedałem za 1000 zł do 800GS ) -zawias tył 2300 zł Hyperpro z pełną potrójną regulacją -siedzenie 250 zł u zaprzyjaźnionego tapicera -olejarka do łańcucha 150 zł z OLX -stelaż do tyłu 200 zł z malowanem wyrób domowy -zębatki przód o 1 ząb mniejsza , tył o 2 większa (nie liczę kasy bo należało się już wymienić napęd) -zbiornik dodatkowy Safari - 2300 zł -amortyzator skrętu - 1600 zł -tulejka w dekiel sprzęgła- 200 zł RAZEM: 19 000 zł Za taką kasę mam idealny lekki w miarę nowoczesny i bezproblemowy motocykl wyprawowy. Motocykl z zawieszeniem porównywalnym z WP . Dlatego lubię BMW   | |
|   |   | 
|  17.10.2016, 14:22 | #256 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2011 Miasto: Kielce 
					Posty: 1,655
				 Motocykl: Dziczyzna Przebieg: ustalam   Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s |   
			
			Boski - jakie wnioski z tego? Lepiej kupić 30 letni zabytek, bo niezajebliwy, do naprawienia młotkiem i śrubokrętem?  Dla mnie nowoczesne motocykle być może są mniej trwałe ale właśnie o to "być może" chodzi bo niby skąd wiadomo, jak będzie z nową AT lub choćby takim X za 20-30 lat? Z drugiej strony - jak kogoś stać na zakup moto za 50 tyś to będzie stać na serwis i za jakiś czas na wymianę motocykla bo nikt mi nie wmówi, że ludzie sprzedają mieszkania i zaczynają dietę "chleb i woda" aby kupić nową AT czy XCh za 40 k i później je jeszcze serwisować itp, itd.. Kupujemy to co chcemy pod warunkiem, że jeszcze nas stać i siłą rzeczy później bronimy swoich wyborów, bo tak nam karze instynkt. Nostalgia za starymi czasami - no pewnie! To miłe - sam miło wspomina swoją STARĄ AT i swojego STAREGO TA ale umówmy się - to se newrati...zresztą ja chcę mieć wybór i chcę mieć XCh więc niech nikt mi nie mówi, że jestem "frajerem", bo wybrałem BMW. Nawet jeśli wybrałem źle - miałem do tego prawo i teraz właśnie jestem na etapie organoleptycznego testowania swojego wyboru  A żeby nie bić piany...coś na rozluźnienie gaci  Zamówiłem wahacz do mojego X bo.... nie - NIE PĘKŁ! Zrobiłem w nim qrwa dziurę mocując podpory tylne pod rogala do grubej blachy, która to niestety ostrym końcem podczas skoku zawieszenia, dobiła do wahacza (blacha stalowa o grubości 4 mm z ostrym końcem kontra wahacz alu - wynik oczywisty)...I wahacz z ślizgami i łożyskami z przebiegiem 2 k km kosztuje mnie 350 PLN...do AT (starej) to właściwie koszt łożysk wahacza :P Zapomniałem, że skok zawieszenia z tyłu to 300 mm i źle obliczyłem...mam nauczkę (o ja pizduś). Ostatnio edytowane przez mirkoslawski : 17.10.2016 o 14:26 | 
|   |   | 
|  17.10.2016, 14:23 | #257 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2012 
					Posty: 968
				 Motocykl: RD03   Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s |   
			
			Parę zdjęć mojego Chińsko-Tajwańsko-Włoskiego PARCHA           Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Ostatnio edytowane przez Cezarus : 17.10.2016 o 14:28 | 
|   |   | 
|  17.10.2016, 14:29 | #258 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2011 Miasto: Kielce 
					Posty: 1,655
				 Motocykl: Dziczyzna Przebieg: ustalam   Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s |   
			
			No B. pikny ten "parch"   Twoje stelaże też mi się b.podobają   | 
|   |   | 
|  17.10.2016, 14:34 | #259 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2012 
					Posty: 968
				 Motocykl: RD03   Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s |   
			
			Kupno gotowych ramek trochę rurki plus jakieś stary givi (który zawalał w garażu) plus spawarka i kilka piw    | 
|   |   | 
|  17.10.2016, 14:38 | #260 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2011 Miasto: Kielce 
					Posty: 1,655
				 Motocykl: Dziczyzna Przebieg: ustalam   Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s |   
			
			A jaką masz olejarkę i gdzie podpiętą?  Stelaży nie ogarnę bo nie mam spawarki ani pojęcia o tym  ale może ogarnie mi to ktoś inny   | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Projekt Challenge | myku | Inne - dyskusja ogólna | 273 | 11.06.2020 17:16 |