Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > BMW

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16.10.2016, 23:28   #1
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,753
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 3 tygodni 1 dzień 52 min 22 s
Domyślnie

Czyli podliczmy. Kupuje nowe g650x za 40 tys i zaczynam wymieniac...zawias tyl i przod, zbiornik, siedzenie, subframe, felgi, owiewke. A crf1000 kosztuje po targu 50 tys. A tajwanski skuter KYMCO/BMW tyz 50!

Wielka jest Wasza wiara koledzy. Chinska rama i silnik za 40 tys. Zerknijcie na OEM BMW ilu czesci juz nie mozna kupic. 3000 sztuk. Elita BMW pojebalo wyznawcow - nie oferuje czesci zamiennych. Bedziecie je strugac na CNC.

A felgi dobre tylko ludzie zle jezdza. Co z Wami zrobil marketing BMW? CYRK. Za Wasza wlasna kase.

Jeden jajcarz tu pisze ze wstyd we Wloszech skladac BMW podpisuje sie pod wloskim motorem od 1995 roku.teraz robi na tajwanie, w chinach, indiach z komponentow z polski, slowacji, brazyli, turcji itd. Pobudka sekto

A no i koledze sie rozsypuje instalacja elektryczna ale koledzy twierdza ze nie. Ze sie nie rozsypuje bo im sie nie rozsypuje, wiec sie nie rozsypuje a koledze sie pewnie wydaje. Temat na doktorat z psychiatrii a przebiegi imponujace - 17 tys po asfalcie. Doskonale bezawaryjne moto jak sie dba potem czlowiek mysli: jak to mozliwe?! no tak to. Dasz doroslemu facetowi chinski breloczek i notes i sie bedzie cieszyl jak pizda bo juz jest w klubie solidnej niemieckiej niezawodnej techniki. Potem ognisko z kielbasa za 7.20 i jestes czescia rodziny. O mamo... jakby mi opowiadali to bym nie uwierzyl

Jest na forum watek o rodzinie xt/xtz. 40 lat. Badan, rajdow, setki tysiecy sztuk. No ale chinskie BMW lepsze. Wersja limitowana
__________________
buziaki

Ostatnio edytowane przez szynszyll : 17.10.2016 o 00:07
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.10.2016, 00:05   #2
Arkan
 
Arkan's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 273
Motocykl: XT660Z, HSQ701
Arkan jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał szynszyll Zobacz post
Czyli podliczmy. Kupuje nowe g650x za 40 tys i zaczynam wymieniac...zawias tyl i przod, zbiornik, siedzenie, subframe, felgi, owiewke. A crf1000 kosztuje po targu 50 tys. A tajwanski skuter KYMCO/BMW tyz 50!

Wielka jest Wasza wiara koledzy. Chinska rama i silnik za 40 tys. Zerknijcie na OEM BMW ilu czesci juz nie mozna kupic. 3000 sztuk. Elita BMW pojebalo wyznawcow - nie oferuje czesci zamiennych. Bedziecie je strugac na CNC.

A felgi dobre tylko ludzie zle jezdza. Co z Wami zrobil marketing BMW? CYRK. Za Wasza wlasna kase.

Jeden jajcarz tu pisze ze wstyd we Wloszech skladac BMW podpisuje sie pod wloskim motorem od 1995 roku.teraz robi na tajwanie, w chinach, indiach z komponentow z polski, slowacji, brazyli, turcji itd. Pobudka sekto

A no i koledze sie rozsypuje instalacja elektryczna ale koledzy twierdza ze nie. Ze sie nie rozsypuje bo im sie nie rozsypuje, wiec sie nie rozsypuje a koledze sie pewnie wydaje. Temat na doktorat z psychiatrii a przebiegi imponujace - 17 tys po asfalcie. Doskonale bezawaryjne moto jak sie dba
Nie denerwuj się tak w i imieniu klientów BMW, bo faktycznie będzie temat dla psychiatry. Gdyby dało się kupić nowego xch to byłoby coś wartego rozważenia - straszna posucha w tym segmencie i nie ma za bardzo na bazie czego nowego budować lekkiej wyprawówki. Zderzenie nowej AT z xch to porównywanie bez sensu. Xch to prosty motocykl enduro, a AT nawalony elektroniką mastodont do jazdy turystycznej.
__________________
"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami " - Louis
Arkan jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.10.2016, 00:19   #3
Boski-Kolasek
 
Boski-Kolasek's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Bieszczad PL, co. meath IRL.
Posty: 1,629
Motocykl: nie ma!!!!!!!
Przebieg: +-50k
Boski-Kolasek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 6 godz 7 min 47 s
Domyślnie hhh

Cytat:
Napisał szynszyll Zobacz post
Czyli podliczmy. Kupuje nowe g650x za 40 tys i zaczynam wymieniac...zawias tyl i przod, zbiornik, siedzenie, subframe, felgi, owiewke. A crf1000 kosztuje po targu 50 tys. A tajwanski skuter KYMCO/BMW tyz 50!

Wielka jest Wasza wiara koledzy. Chinska rama i silnik za 40 tys. Zerknijcie na OEM BMW ilu czesci juz nie mozna kupic. 3000 sztuk. Elita BMW pojebalo wyznawcow - nie oferuje czesci zamiennych. Bedziecie je strugac na CNC.

A felgi dobre tylko ludzie zle jezdza. Co z Wami zrobil marketing BMW? CYRK. Za Wasza wlasna kase.

Jeden jajcarz tu pisze ze wstyd we Wloszech skladac BMW podpisuje sie pod wloskim motorem od 1995 roku.teraz robi na tajwanie, w chinach, indiach z komponentow z polski, slowacji, brazyli, turcji itd. Pobudka sekto

A no i koledze sie rozsypuje instalacja elektryczna ale koledzy twierdza ze nie. Ze sie nie rozsypuje bo im sie nie rozsypuje, wiec sie nie rozsypuje a koledze sie pewnie wydaje. Temat na doktorat z psychiatrii a przebiegi imponujace - 17 tys po asfalcie. Doskonale bezawaryjne moto jak sie dba potem czlowiek mysli: jak to mozliwe?! no tak to. Dasz doroslemu facetowi chinski breloczek i notes i sie bedzie cieszyl jak pizda bo juz jest w klubie solidnej niemieckiej niezawodnej techniki. Potem ognisko z kielbasa za 7.20 i jestes czescia rodziny. O mamo... jakby mi opowiadali to bym nie uwierzyl

Jest na forum watek o rodzinie xt/xtz. 40 lat. Badan, rajdow, setki tysiecy sztuk. No ale chinskie BMW lepsze. Wersja limitowana
-moj jest robiony przez Apprilleeeeee.
chinskie mam tylko ledy.., ale planuje miec dekiel bo lepszy niz Rotaxa

Zaliczyl dwa wyjazdy na Ukraine gdzie byl staczany z gor, przetaczany, spadal topil sie i inne takie. I jak na razie ok, ale masz racje przebieg mam w granicach 12k km wiec to nic
__________________
Plany i marzenia to pozwala twardo stapac w rzeczywistosci.... chyba!!!!!!
Boski-Kolasek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.10.2016, 13:11   #4
Cezarus


Zarejestrowany: Feb 2012
Posty: 968
Motocykl: RD03
Cezarus jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał szynszyll Zobacz post
Czyli podliczmy. Kupuje nowe g650x za 40 tys i zaczynam wymieniac...zawias tyl i przod, zbiornik, siedzenie, subframe, felgi, owiewke. A crf1000 kosztuje po targu 50 tys. A tajwanski skuter KYMCO/BMW tyz 50!

Wielka jest Wasza wiara koledzy. Chinska rama i silnik za 40 tys. Zerknijcie na OEM BMW ilu czesci juz nie mozna kupic. 3000 sztuk. Elita BMW pojebalo wyznawcow - nie oferuje czesci zamiennych. Bedziecie je strugac na CNC.

A felgi dobre tylko ludzie zle jezdza. Co z Wami zrobil marketing BMW? CYRK. Za Wasza wlasna kase.

Jeden jajcarz tu pisze ze wstyd we Wloszech skladac BMW podpisuje sie pod wloskim motorem od 1995 roku.teraz robi na tajwanie, w chinach, indiach z komponentow z polski, slowacji, brazyli, turcji itd. Pobudka sekto

A no i koledze sie rozsypuje instalacja elektryczna ale koledzy twierdza ze nie. Ze sie nie rozsypuje bo im sie nie rozsypuje, wiec sie nie rozsypuje a koledze sie pewnie wydaje. Temat na doktorat z psychiatrii a przebiegi imponujace - 17 tys po asfalcie. Doskonale bezawaryjne moto jak sie dba potem czlowiek mysli: jak to mozliwe?! no tak to. Dasz doroslemu facetowi chinski breloczek i notes i sie bedzie cieszyl jak pizda bo juz jest w klubie solidnej niemieckiej niezawodnej techniki. Potem ognisko z kielbasa za 7.20 i jestes czescia rodziny. O mamo... jakby mi opowiadali to bym nie uwierzyl

Jest na forum watek o rodzinie xt/xtz. 40 lat. Badan, rajdow, setki tysiecy sztuk. No ale chinskie BMW lepsze. Wersja limitowana
Lubię Xchallenga ponieważ policzmy:
zapłaciłem za golasa 12000 zł (zresztą mój kolega Woytas też 12000 zl )
- zawias z przodu środek z Husqvarny 800 zł ( swój sprzedałem za 1000 zł do 800GS )
-zawias tył 2300 zł Hyperpro z pełną potrójną regulacją
-siedzenie 250 zł u zaprzyjaźnionego tapicera
-olejarka do łańcucha 150 zł z OLX
-stelaż do tyłu 200 zł z malowanem wyrób domowy
-zębatki przód o 1 ząb mniejsza , tył o 2 większa (nie liczę kasy bo należało się już wymienić napęd)
-zbiornik dodatkowy Safari - 2300 zł
-amortyzator skrętu - 1600 zł
-tulejka w dekiel sprzęgła- 200 zł
RAZEM: 19 000 zł
Za taką kasę mam idealny lekki w miarę nowoczesny i bezproblemowy motocykl wyprawowy. Motocykl z zawieszeniem porównywalnym z WP .
Dlatego lubię BMW
Cezarus jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Projekt Challenge myku Inne - dyskusja ogólna 273 11.06.2020 16:16
BMW GS Motocykl Challenge Nowa Dęba 29-30.08.09 Mrwa22 Imprezy forum AT i zloty ogólne 4 27.08.2009 08:51
12-14 września - Bytom - BMW GS Motocykl Challenge ramires Imprezy forum AT i zloty ogólne 26 21.09.2008 08:58


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.