Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 15.09.2016, 10:22   #1
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

no właśnie trzeba było z kluczyka. Bo jak terkocze, to pompuje i benzyna sika z gaźnika.
Jak motocykl w pionie, to nie sika.
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.09.2016, 10:49   #2
Miszel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał sneer Zobacz post
no właśnie trzeba było z kluczyka. .
Czyli chyba to kwestia różnic w podłączeniu. U mnie - wpięta po prostu w przewody oryginalnej pompy - wyłącza się po odcięciu z kierownicy.
Ale najważniejsze dla mnie to to, co powiedziałeś o jej przebiegu
Zdrówko,
Miszel
  Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.