|  29.08.2016, 00:18 | #5051 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Sexu i biznesu 
					Posty: 1,562
				 Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE   Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s |   
			
			Nie jeździłem dużo automatem ale myślę że start z DCT będzie podobny a raczej szybszy. Tak jak Audi czy VW bruuuuuph bruuuuuph bruuuuuph   
				__________________ __ Golodupiec bez Afryki | 
|   |   | 
|  29.08.2016, 00:28 | #5052 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Warszawa / Ankara 
					Posty: 354
				 Motocykl: SD 04 Przebieg: 17000 +   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 7 godz 29 min 40 s |   
			
			A jaki problem zabrać dwie Afryczki z różnymi skrzyniami i zrobić test a nie dywagować za monitorem?
		 | 
|   |   | 
|  29.08.2016, 00:49 | #5053 | 
|  |   
			
			Ja to już sprawdziłem   . Przyspieszenia wersji DCT (w trybie sport) i Manual (przy optymalnym ruszeniu motocyklem i zmianie biegów przez kierowcę) są jednakowe. W większości przypadków szybsze będzie DCT. | 
|   |   | 
|  29.08.2016, 07:14 | #5054 | 
| Administrator  |   
			
			Znaczy robiłeś kilka prób startów w dwie AT jednocześnie i z zamianami kierujących między motocyklami ?
		 
				__________________ AT03 | 
|   |   | 
|  29.08.2016, 08:22 | #5055 | 
|  |   
			
			Z tego co zrozumiałem to Karol zrobił dwie próby jednym motocyklem i jednym kierownikiem. Próby polegała na tym że jadąc AT z automatyczną skrzynią raz pozwalał jej zmieniać biegi a za drugim razem sam zmieniał ręcznie.
		 | 
|   |   | 
|  29.08.2016, 09:08 | #5056 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Na pewno DCT wystartuje szybiej, bo już jest zasprzeglona. Nie lubię DCT, bo nie pozwala na przegazówkę. | 
|   |   | 
|  29.08.2016, 09:23 | #5057 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Krakuff 
					Posty: 4,770
				 Motocykl: RD07a   Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 50 min 44 s |   
			
			Kilka tygodni temu Włosi mieli problem z DTC tylko w innym modelu...W Krakowie nie potrafili sobie z tym poradzic i sugerowali wymiane skrzyni- moto na gwarancji. Cos tam podłubali i moto pojechało ale na Słowacji bajka zaczeła sie od nowa. Efekt był chyba taki ze nie dało się zmienic biegu. Czyli moze warto jeszcze poczekac z tym DTC . Niemozność wrzucenia biegu gdzięs w Mongoli czy innym Kazachstanie to niebyt miła perspektywa. To był chyba trampek albo schedoł albo cos takiego. Zapewne to niezbyt czesto sie zdarza , ale jednak zdarza.
		 | 
|   |   | 
|  29.08.2016, 11:31 | #5058 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2013 Miasto: WKZ/LRY 
					Posty: 384
				 Motocykl: XL/XR350,KLE650,XJR1200. Przebieg: 50+ Galeria: Zdjęcia   Online: 3 tygodni 4 dni 17 godz 2 min 0 |   
			
			Porównanie na przykładzie NCka wykazuje różnicę sekundy : https://youtu.be/lky4x38_5GA
		 
				__________________ klawo jak cholera | 
|   |   | 
|  29.08.2016, 11:35 | #5059 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Skrzynie w dct i manualu są chyba podobne, różnica jest w sprzęgle, w manualu też lubią biegi nie wchodzić, ale z manualem jest to prosto poprawić, a widocznie elektronika nie potrafi
		 | 
|   |   | 
|  29.08.2016, 12:09 | #5060 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Jak to DCT nie pozwala na przygazowki.Stoisz na swiatlach wlaczasz Neutral i sobie gazujesz ile chcesz.
		 | 
|   |   |