![]() |
|
Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Rudnica
Posty: 179
Motocykl: SD04
Przebieg: 30k 25k
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 9 godz 28 min 19 s
|
![]()
Właściwie sądzę, że takie zabezpieczenie powinno nie być ZBYT wytrzymałe, raczej takie w SAM RAZ, gdyż powinno ulec odkształceniu absorbując tym samym energię uderzenia. Co by się stało gdyby ten gmol wytrzymał a odkształciła się rama lub uszkodziło miejsce montażu. W oryginałach wszystko jest na gumach zawieszone, właśnie po to by ocalić dość jednak kosztowne elementy zawieszenia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
Zostawmy zatem te gmole w spokoju ![]() Jeśli tam wykonany zostanie bagażnik to po obciążeniu kuframi i jeździe wiele kilometrów po dziurach pęknie tuż za spłaszczeniem rurki. Trudno z tym dyskutować bo to jest po prostu fakt. Robi tak GiVi, robi tak H&B i parę innych firm i to jest po prostu lipa. Sugeruję po prostu dopracowanie produktu, który, jak uważam i tak jest zajebiście wykonany - wykończenie w 'rybkę' spowoduje, że nigdy nie bedzie nań skargi - bo i wygląda profi i dobitnie świadczy o tym, że jego twórca naprawdę wie co robi. Nie czepiam się - przez wiele lat /i wciąż/ próbowałem coś samodzielnie robić i sprzedawać, i wiem doskonale czym to wszystko pachnie... tj. kasą na saaaaaamym końcu. m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Opony do crf1000 | Grzechu2012 | Wszystko dla Afryki | 171 | 31.03.2022 21:50 |
Tuning CRF1000 | mdxmd | NAT - Warsztat | 0 | 25.01.2020 18:45 |