Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24.06.2016, 12:45   #1
Michal
 
Michal's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 657
Motocykl: LC8 1290 Super ADV R i WFM
Michal jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 1 dzień 7 godz 17 min 16 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał radiolog Zobacz post
A pytanie z innej beczki, co się stanie jak AT będę serwisował od początku poza ASO, ale nie w garażu tylko znanej na rynku firmie, zwłaszcza w świetle tego że już niedługo nie będzie Hondy Poland
Zgodnie z rozporządzeniem GVO, możesz serwisować ją gdzie chcesz, używając dowolnych markowych części, ale znając sztuczki ASO, to na pewno znajda coś co było zrobione niezgodnie z zaleceniami Hondy i to będzie powód do nieuznana ewentualnej naprawy gwarancyjnej.
__________________
Pozdrawiam
Michał
Michal jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.06.2016, 23:24   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 45 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Michal Zobacz post
Zgodnie z rozporządzeniem GVO, możesz serwisować ją gdzie chcesz, używając dowolnych markowych części, ale znając sztuczki ASO, to na pewno znajda coś co było zrobione niezgodnie z zaleceniami Hondy i to będzie powód do nieuznana ewentualnej naprawy gwarancyjnej.
poradzą sobie inaczej przykład:

warunki gwarancji określa producent i tak mogą wpisać obowiązkowe rejestrowanie przeglądu poprzez urządzenie diagnostyczne w centralnej bazie danych, ale aby mieć do niej dostęp łącznie z informacjami serwisowymi bo takie niemal co tydzień dealerzy otrzymują tzw. zalecenia to trzeba będzie dla przykładu zabulić z 12.000/m-c inaczej tracisz gwarancję i masz już pozamiatane praktycznie.

Sposobów jest sporoooo, generalnie rozumiem iż każdy zamiast brudzić sobie ręce wolałby robić gwarancyjne przeglądy, które są raczej mało wymagające, ale z drugiej strony dealerzy na prawdę nie mają łatwo muszą spełnić szereg wymogów łącznie z narzędziami, szkoleniami i jest tego sporoooo a rynek motocyklowy w naszym kraju to rynek używek po dzwonach albo cofanymi licznikami bez dzwonu a w ostateczności jest jakaś lipa w sprzęcie, który ma 25.000km 10lat i bez wypadku.....

Kredyty! dlaczego w Polsce muszą być mega oprocentowane? bo to głównie powoduje import złomu z UE co w konsekwencji niszczy rynek nowych motocykli w kraju...
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.