Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10.05.2016, 12:58   #1
madafakinges
 
madafakinges's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,016
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 3 tygodni 5 dni 11 godz 40 min 34 s
Domyślnie

http://www.ktm950.info/how/Orange%20...djustment.html
Co 15tyś, czyli co drugą wymiane oleju. Roboty trochę jest bo trzeba zwalić gazniki, więc przy okazji pasuje zrobić czyszczenie itp. Za drugim raze idzie dwa razy szybciej.
Ja olej w swoim wymieniam co 5-6tyś. Trzeba lać dobry syntetyk 10w50. Do tego te silniki lubią olej mój teraz na 700km zjadł 300ml.
Spalanie w ten weekend w bieszczadach wyszło 7,4l/100km. B.dynamiczna jazda wyprzedzałem wszystko co się dało, opony pozamykane latanie na kole ogólne wygłupy.
Można zejść do 6l ale ten motocykl nie jest do tego, szcególnie gaznikowiec to dzik, awantura. 990 są już badziej ulożone. Ja bym swoją 950 nie wymienił nawet na 115konną R. Ale kto co lubi.
Oprzócz samych +i- z posiadania gażników 990 szczególnie z ABS jest odczówanie ciężka, szczególnie na przodzie(pod lampą ma elektronikę do wytrysków) i to czuć.

Jak mam przerwy od jazdy i siedzeprzed tym kompem, to mi głupie glupoty do głowy przychodzą, żeby może zmienić, może nowa afra... może stara i coś lekkiego w teren... ale wystarczy, że przejade się moim zwierzem i szybko mi przechodzi.
20160507_135728.jpg
ps.
Taka ciekawostka;
z 2. idzie sam na koło z gazu
z 3. trzeba mocno poderwać przód ale na siedząco się da
z 4. na stojąco przy 110km/h podrywamy przód na dwa razy czyli raz lekko podniesie się koło i po odbiciu zawieszenia podrywamy znów i lecimy w wersji solo do 140 szybciej się boje.(na zawieszeniu ze skokiem 230mm się tak nie dało, ale po zmianie na 265mm od wersji S się da)
Poyebane turystyczne enduro
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.

Ostatnio edytowane przez madafakinges : 10.05.2016 o 13:00
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.05.2016, 13:33   #2
kuntakinte
 
kuntakinte's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Tychy (PL) Hannover (D)
Posty: 275
Motocykl: RD04
Przebieg: 112000
kuntakinte jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 14 godz 39 min 31 s
Domyślnie

Swir z ciebie Madafakinges :-) A tak w dluga droge do KTM co z czesci brac? Do Afryki bralem 2 membranki do gaznika, pompe z nowymi stykami, regler, klamki.
kuntakinte jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.05.2016, 14:49   #3
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
Spalanie w ten weekend w bieszczadach wyszło 7,4l/100km. B.dynamiczna jazda wyprzedzałem wszystko co się dało, opony pozamykane latanie na kole ogólne wygłupy.
Można zejść do 6l ale ten motocykl nie jest do tego, szcególnie gaznikowiec to dzik, awantura. 990 są już badziej ulożone. Ja bym swoją 950 nie wymienił nawet na 115konną R. Ale kto co lubi.
Oprzócz samych +i- z posiadania gażników 990 szczególnie z ABS jest odczówanie ciężka, szczególnie na przodzie(pod lampą ma elektronikę do wytrysków) i to czuć.

Jak mam przerwy od jazdy i siedzeprzed tym kompem, to mi głupie glupoty do głowy przychodzą, żeby może zmienić, może nowa afra... może stara i coś lekkiego w teren... ale wystarczy, że przejade się moim zwierzem i szybko mi przechodzi.
Załącznik 62745
ps.
Taka ciekawostka;
z 2. idzie sam na koło z gazu
z 3. trzeba mocno poderwać przód ale na siedząco się da
z 4. na stojąco przy 110km/h podrywamy przód na dwa razy czyli raz lekko podniesie się koło i po odbiciu zawieszenia podrywamy znów i lecimy w wersji solo do 140 szybciej się boje.(na zawieszeniu ze skokiem 230mm się tak nie dało, ale po zmianie na 265mm od wersji S się da)
Poyebane turystyczne enduro
Dlatego chcialem to zmienic... bo tez lubie takie wyglupy, ale to nie dobre dla mnie. Szczegolnie przeskakiwanie ronda w trybie dzika. Nie ma szybszego pojazdu na drodze ;-)

950 to tak se pyrkalem jak AT i strasznie sie meczylismy, az wkoncu odkrylem tryb dzika. Nie ma tam zadnego systemu bezpieczenstwa... natychmiastowa dawka kryptonitu w cylindry, ogien z rury. Tym motorem nie wolno jezdzic spokojnie. Grozi rozlupaniem silnika :-)


990 bardziej kluskowaty ale ciagle ma pierdloniecie. Co do porowniania masy sie nie wypowiadam. Ale moc jest sterowana wtryskami, komputrem itd. Odkrecasz manete, a komputerek sobie wymysla ile ci tak naprawde akurat potrzeba. Hamujesz a on decyduje, ze nie powinienes blokowac kola (raz sie malo nie wpierdolilem w grupe motocykli, bo se na gume stanalem tak lekko i mialem z 10 metrow zeby wyhamowac, a wystarczylo 5. To dziadostwo jakos tak popuszczalo ze ledwo na 9.5 metra wytracil lot).

O dziwo naprawde fajnym motocyklem bandyckim byl Wildstar. Szczegolnie start ze swiatel... 50% gazu strzal ze sprzegla i tak sobie pali gume 20 metrow. Co drugi zakret to seria iskier. Kazdy tunel jeb z wydechu... jak zaprogramowany. Banana daje strasznego! Do tego hamuje, malo pali, skreca i ma zawias. Malo pali, tani w utrzymaniu, tanie akcesoria, i jakosc Yamaha a nie gniot H-D.
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha Orzep Inne - dyskusja ogólna 125 23.08.2013 20:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.