| 
			
			 | 
		#21 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2014 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 2,339
				 
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 21 godz 12 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jakby co mam namiar na firmę która przewija alternatory prądnice itd.Ze 3 lata temu przewijali mi cały stator do xl 600 RMg i dali gwarancje rok czy 2 . Było wszystko git.Jak chcesz napisz na  
		
		
		
		
		
		
		
		
			 . Robią to wysyłkowo ale dość szybko .Zaznaczam że nie mam nic wspólnego z tą żeby nie było że reklamuję (nawet nie pamiętam nazwy mam tylko nr tel). A i jeszcze z tego co pamiętam też miałem jaja z odpalaniem (po mimo tego że umiem palić z kopa) i czasem motocykl palił czasem nie ,czasem zagrzał się i gasł ,okazało się że oprócz statora winne były zimne luty w module zapłonowym (po rozcięciu tego okazało się że jest kilka zimnych lutów na przeciwko wtyczek - pod wtyczkami).
		Ostatnio edytowane przez Zmyler : 20.04.2016 o 15:54  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2013 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 121
				 
Motocykl: FE + 2x XR 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 3 dni 12 godz 27 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   Są chyba ze 2-3 wersje statorów, zależnie od rynku (nie licząc akcesoryjnych).Sprawdzałeś oporności cewki WN/fajki/świecy? P.S. też ostatnio korzystałem z pewnej firmy w wawie, zrobione w zasadzie z dnia na dzień  
		Ostatnio edytowane przez nav : 20.04.2016 o 15:57  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2015 
				
					
				
				
					Posty: 83
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 59 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ustaw miernik na Ohmy i podłącz pod masę i pod czarno czerwony kabelek. I podaj co Ci pokazało. Optymalnie jest 250, poniżej 200 już są problemy z odpalaniem.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Apr 2016 
				
					
				
				
					Posty: 6
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 godz 3 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mierzyłem na samym początku. Cewka dawała 30v i coś ponad 100 ohm. Czyli pewnie to wina statora. 
		
		
		
		
		
		
		
	Droga taka zabawa wychodzi żeby to przewinięcie zlecić  ? Bo nie wiem czy sam się nie pobawię.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2010 
				Miasto: Ostrów maz 
					
				
				
					Posty: 310
				 
Motocykl: Dzik 950 
Przebieg: 120000 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 1 dzień 4 godz 49 min 32 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Do Xr 400 płaciłem coś kolo 100 u gościa z Augustowa albo Suwałk, wszystko załatwilem wysyłkowo
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2013 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 121
				 
Motocykl: FE + 2x XR 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 3 dni 12 godz 27 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja płaciłem 200 za cewkę od zapłonu (pojedynczą). Za 2 cena miała być 250. Cały stator 450 (razem z oświetleniowymi). 
		
		
		
		
		
		
		
	Opór na zapłonowej miałem 190-220, po przewinięciu 230.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2015 
				
					
				
				
					Posty: 83
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 59 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wpisz na allegro przewijanie statorów, gościu ogarnia szybko i bez problemowo w ciągu tygodnia z wysyłkami miałem na miejscu stator Koszt 100zł za jedną 150 za dwie cewki daje rok gwarancji.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |