|
|
|||||||
| GPS Wszystko co związane z elektronicznymi pomocami nawigacyjnymi. Sprzęt, mapy, porady. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Strzelce Opolskie
Posty: 681
Motocykl: CBR 1100 XX
Online: 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 12 s
|
pod samego tripa raczej odpada-drgania.!!!
Puktem mocowania mogłyby być te dwa grube druty odchodzace od tripa idące do stelaża . U mnie uchwyt zrobiony ma za duże zgięcia - 'dźwignie" Ale jakby go tak spionizować likwidując te duże zagięcia....To jest prototyp. Teraz chyba pomyślę nad jakimś szablonem...Już widzę że nawi moze być sporo blizej owiewki. Może z blachy 4 -ki alu ? /Tzn na nich jest blaszka trzymajaca tripa/
__________________
Ostatnio edytowane przez NUROFEN : 20.04.2016 o 13:17 |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
Heja,
Ja mam 35AT zamontowany teoretycznie nad tripem, bo tripa nie mam. Jak będziesz w Bialej to sam zobaczysz. Foty nie mam. Dla mnie tak jest dużo lepiej, niż w FJR, gdzie mam to na środku kierownicy, na nakrętce osi główki ramy.
__________________
pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Lark FreeBird 35AT | Guziec | Hardware | 665 | 06.12.2018 09:14 |
| Mocowanie Lark 35AT | ATomek | Zastosowanie praktyczne | 9 | 28.10.2013 19:04 |