|  | 
|  31.03.2016, 13:28 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2010 Miasto: białystok 
					Posty: 2,661
				 Motocykl: ktm 640 adventure   Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 21 godz 38 min 40 s |   
			
			
nikt nie bedzie narzekal pod warunkiem, ze wszyscy towarzysze podrozy posiadaja rownie duze banki, w innym przypadku i tak trzeba bedzie zjezdzac na stacje... w obecnej chwili uwazam ze zbiornik w ADV jest za duzy.
		 | 
|   |   | 
|  31.03.2016, 13:32 | #2 | |
|  Zarejestrowany: Dec 2014 Miasto: Myślenice 
					Posty: 602
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 8 godz 36 min 55 s |   Cytat: 
   | |
|   |   | 
|  31.03.2016, 13:33 | #3 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 54 min 46 s |   Cytat: 
 w 1100GS miał optymalny... Ostatnio edytowane przez mdxmd : 31.03.2016 o 13:40 | |
|   |   | 
|  31.03.2016, 13:43 | #4 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,206
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 19 godz 24 min 36 s |   Cytat: 
 Mam w LC8 baniaki 40l. Nie wybieram się nigdzie dalej (przynajmniej na razie), nie tankuję po prostu do pełna. Jeżeli kiedyś będę miał taką potrzebę to będzie jak znalazł. 
				__________________   | |
|   |   | 
|  31.03.2016, 14:22 | #5 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Sexu i biznesu 
					Posty: 1,562
				 Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE   Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s |   
			
			Ja uwazam, ze zbiornik w nowej AT jest optymalny. Na pewno beda akcesoryjne zbiorniki. Poza tym mozna zawsze przytroczyc banke lub butelki z paliwem w czarnej d... Wiekszy zbiornik ma tez wiele wad. Motocykl jest bardzo szeroki i ciezszy. Juz w LC8 czulem roznice z pelnym bakiem vs polowa czy pusty. hmmm... na gume nie chcial stawac poprostu. Wersja AT ADV raczej nie wyjdzie, ale chetnie sie rozczaruje jak sie myle. Nie podejzewam, ze Honda bedzie chciala adresowac problem 1-3% uzytkownikow. To pewnie bedzie pole do popisu firm akcesoryjnych. Mala Tenresa ma wiekszy zbiornik i duzy zasieg... jak sie jedzie wolno i wiatr w ogon. Jak sie grzeje 120-140km/h to niestety spala duzo. Pewnie na przelocie autostrada gdzie AT spali 5L, Tenerka zjara 8L, a przetaczanie gdzie Teresa spali 3.5, AT spali 4.5 (to moje dywagacje). Nam w Namibii na przelotach wystarczylo paliwa na 250km, a na bezdrozach z bardzo uwazna jazda ponad 500km. Spalanie oscylowalo miedzy 3.5 a 8.5L... ponizej zdjecia z momentow jak pali pewnie z 20L i daje banana na mordzie. 
				__________________ __ Golodupiec bez Afryki | 
|   |   | 
|  01.04.2016, 00:27 | #6 | |
|  Zarejestrowany: Apr 2010 Miasto: KrK 
					Posty: 1,410
				 Motocykl: CRF1100   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 2 godz 4 min 22 s |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  31.03.2016, 13:37 | #7 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2014 Miasto: Warszawa 
					Posty: 273
				 Motocykl: XT660Z, HSQ701   Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s |   
			
			
Gdyby zmiana bańki w nowej AT była tak prosta jak zmiana konfiguracji LC4 adv na normalne enduro z 18 litrowym bakiem, to byłoby pięknie...
		 
				__________________ "Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami  " - Louis | 
|   |   |