Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22.03.2016, 16:13   #1
henry
 
henry's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: INOWŁÓDZ tel - 504894578
Posty: 332
Motocykl: RD03
henry jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 2 dni 21 godz 50 min 18 s
Domyślnie

Trudno mi się wypowiadać na temat tego projektu, bo jestem jakby stroną, ale ...
z mojego, dosyć długiego doświadczenia w kwestii gmoli, mogę gwarantować, że nie sprawdzą się jako Ochrona. Dlaczego ? Zbyt długie odcinki rur bez podparcia.
To przecież oczywiste, że czym dłuższe ramię, tym mniejsza siła potrzebna do odkształcenia.
Nie zawsze uderzenie następuje w miejscu mocowania, lub blisko niego.
Jeżeli nacisk, napór, uderzenie przyjdzie dalej, albo w maksymalnym oddaleniu od punktów podparcia, to rury oprą się, albo wejdą w plastiki.
Ale ... ja jestem stroną.
henry jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.03.2016, 16:52   #2
Smierzu


Zarejestrowany: May 2015
Posty: 109
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Smierzu jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 11 godz 17 min 10 s
Domyślnie

Henry a o jakiej średnicy i ściance rurek używasz w swojej produkcji? Chciałem sobie stelaż do kufrów wyrzeźbić.
Smierzu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.03.2016, 17:57   #3
henry
 
henry's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: INOWŁÓDZ tel - 504894578
Posty: 332
Motocykl: RD03
henry jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 2 dni 21 godz 50 min 18 s
Domyślnie

Na gmole idzie rurka 1/2 cala tzw. gazówka bez szwa o średnicy 21.5 mm i ściance 2.2 mm.
Na stelaże ta jest za potężna, można użyć rurki 3/8 o średnicy 17.3 mm i ściance 2.4 mm, ale ta jest ze szwem.
henry jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.03.2016, 17:09   #4
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 45 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał henry Zobacz post
Trudno mi się wypowiadać na temat tego projektu, bo jestem jakby stroną, ale ...
z mojego, dosyć długiego doświadczenia w kwestii gmoli, mogę gwarantować, że nie sprawdzą się jako Ochrona. Dlaczego ? Zbyt długie odcinki rur bez podparcia.
To przecież oczywiste, że czym dłuższe ramię, tym mniejsza siła potrzebna do odkształcenia.
Nie zawsze uderzenie następuje w miejscu mocowania, lub blisko niego.
Jeżeli nacisk, napór, uderzenie przyjdzie dalej, albo w maksymalnym oddaleniu od punktów podparcia, to rury oprą się, albo wejdą w plastiki.
Ale ... ja jestem stroną.
Dodam od siebie ze im większa dźwignia tym dużo większe siły działają na punkty podparcia, wiec jak gmol wytrzyma to coś innego się podda tj.rama,mocowania silnika, aby to przetrwało więcej jak 1,2 upadki musi coś zamortyzowac uderzenie tylko co? Idealnie gdyby było coś w rodzaju simblocku w punktach mocowanie i podparcia gmoli, dlatego producent musi to przewidzieć....i wykonać mocowanie...., dolna płyta tez jest na sztywno

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 22.03.2016 o 17:16
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.