Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12.03.2016, 11:08   #1
consigliero
Ajde Jano
 
consigliero's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,516
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
consigliero jest na dystyngowanej drodze
Online: 9 miesiące 2 tygodni 2 dni 22 godz 5 min 22 s
Domyślnie Nowa Afryka

Cytat:
Napisał QrczaQ Zobacz post
Mi to sie jednak wydaje, ze wielu jezdzi GS12 z braku laku. I wlasnie wielu takich przesiadzie sie na AT, bo stwierdzi ze nie koniecznie jest potrzebny tak drogi i przesadony motocykl.



Szczegolnie, ze model GS12 LC podobno byl strzalem w kolano.

Myślę że się mylisz. Myku dobrze pisze , to jest inna liga. Weźmy mój przykład , mnie się podoba Africa , ale na moim etapie przygody motocyklowej , traktuję go jako motocykl jednoosobowy. Z tego powodu nigdy w moim kręgu zainteresowań nie był 800 GS , już bardziej jego słabsza wersja , oczywiście jako sprzęt do jazdy samotnej. Myślę też że po nasyceniu rynku w pierwszym roku sprzedaży AT , następny rok już nie będzie tak rewelacyjny pod względem sprzedaży . LC jest odpowiedzią na wyśrubowane normy i chęcią przejęcia następnej grupy, szczególnie młodszej części motocyklistów, temu służą też imprezy GS Trophy które mają swój cel marketingowy.
Pożyjemy zobaczymy co będzie dalej . Z mojej strony , mam tylko nadzieję i życzyłbym tego wszystkim aby AT była tak odporna na upadki jak mój GS , nie każdy jest w stanie jeździć i się nie wywracać .
Fajnie byłoby gdyby po powrocie z wycieczki , gdy motocykl legł na widocznej stronie , opierając się na kufrze , po podniesieniu , skręceniu lusterka , wygrzebaniu ziemi i kamyków z gmoli tak się prezentował .


Argument o przesiadce z GS na AT może też mieć pewien wpływ na zamieszanie na rynku , jednak jak napisałem wcześniej , w ciągu roku wszystko powinno się wyjaśnić i dopiero wtedy będzie można wróżyć coś więcej
__________________
BMW Club Praha 001
1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.

Ostatnio edytowane przez consigliero : 12.03.2016 o 11:19
consigliero jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.03.2016, 11:44   #2
myku
 
myku's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
myku will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 52 min 29 s
Domyślnie

Zgadzam sie w 100proc z Toba Marku .Chce jedno zaznaczyc,nowa Afryka jest naprawde bardzo obiecujacym i chyba dopracowanym motocyklem.Uwazam,ze jest absolutnym liderem dwucylindrowek do 1000ccm.Bardzo chcialbym ja miec i pewnie mialbym,gdyby... I wlasnie o to gdyby chodzi.Tak jak Marek,wielu chce podrozowac po asfaltach z lekkim zjazdem z nich.I to we dwoje.A do tego swietnie nadaje sie wlasnie GS12.To ze ktos sprzedaje 12GS i kupuje np Afryke moze miec rozna podstawy.Tak samo tyczy sie Katow i innych marek.Fantazjowanie dlaczego itd jest smieszne i nie na miejscu,choc typowe dla ludzi z tego Forum,bez urazy.Przede wszystkim GS ma Kardán.Ludzie,myslcie troche.Ma inny rozmiar kol.Sa to dwie zasadniche sprawy,ktorych wy nie chcecie dostrzec,albo nie potraficie.Afryka Twin,stara jak i nowa nigdy nie powinna byc porownywana z GS 12.To Liga lancuchowych 800tek,Lc8.To zadna Super tenere,zaden Explorer.Moge tu pisac bez konca,ale i tak jak grochem o sciane.Pozd
myku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.