|
![]() |
#1 | |
Ajde Jano
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,516
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 9 miesiące 2 tygodni 2 dni 22 godz 5 min 22 s
|
![]() Cytat:
Myślę że się mylisz. Myku dobrze pisze , to jest inna liga. Weźmy mój przykład , mnie się podoba Africa , ale na moim etapie przygody motocyklowej , traktuję go jako motocykl jednoosobowy. Z tego powodu nigdy w moim kręgu zainteresowań nie był 800 GS , już bardziej jego słabsza wersja , oczywiście jako sprzęt do jazdy samotnej. Myślę też że po nasyceniu rynku w pierwszym roku sprzedaży AT , następny rok już nie będzie tak rewelacyjny pod względem sprzedaży . LC jest odpowiedzią na wyśrubowane normy i chęcią przejęcia następnej grupy, szczególnie młodszej części motocyklistów, temu służą też imprezy GS Trophy które mają swój cel marketingowy. Pożyjemy zobaczymy co będzie dalej . Z mojej strony , mam tylko nadzieję i życzyłbym tego wszystkim aby AT była tak odporna na upadki jak mój GS , nie każdy jest w stanie jeździć i się nie wywracać . Fajnie byłoby gdyby po powrocie z wycieczki , gdy motocykl legł na widocznej stronie , opierając się na kufrze , po podniesieniu , skręceniu lusterka , wygrzebaniu ziemi i kamyków z gmoli tak się prezentował . ![]() Argument o przesiadce z GS na AT może też mieć pewien wpływ na zamieszanie na rynku , jednak jak napisałem wcześniej , w ciągu roku wszystko powinno się wyjaśnić i dopiero wtedy będzie można wróżyć coś więcej
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. Ostatnio edytowane przez consigliero : 12.03.2016 o 11:19 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 52 min 29 s
|
![]()
Zgadzam sie w 100proc z Toba Marku .Chce jedno zaznaczyc,nowa Afryka jest naprawde bardzo obiecujacym i chyba dopracowanym motocyklem.Uwazam,ze jest absolutnym liderem dwucylindrowek do 1000ccm.Bardzo chcialbym ja miec i pewnie mialbym,gdyby... I wlasnie o to gdyby chodzi.Tak jak Marek,wielu chce podrozowac po asfaltach z lekkim zjazdem z nich.I to we dwoje.A do tego swietnie nadaje sie wlasnie GS12.To ze ktos sprzedaje 12GS i kupuje np Afryke moze miec rozna podstawy.Tak samo tyczy sie Katow i innych marek.Fantazjowanie dlaczego itd jest smieszne i nie na miejscu,choc typowe dla ludzi z tego Forum,bez urazy.Przede wszystkim GS ma Kardán.Ludzie,myslcie troche.Ma inny rozmiar kol.Sa to dwie zasadniche sprawy,ktorych wy nie chcecie dostrzec,albo nie potraficie.Afryka Twin,stara jak i nowa nigdy nie powinna byc porownywana z GS 12.To Liga lancuchowych 800tek,Lc8.To zadna Super tenere,zaden Explorer.Moge tu pisac bez konca,ale i tak jak grochem o sciane.Pozd
![]() |
![]() |
![]() |