|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,260
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
![]() Online: 1 miesiąc 4 dni 13 godz 21 min 10 s
|
![]()
Taki sposób mocowania, gwarantuje ze przy małej głębię nawet ciężar motocykka dognie gmola do oporu, tak jest w olejaku r1200 gs, gdzue ucho bad cylindrami ma tylko 3 punkty podparcia się czesto podgina, ale w nowym lc zrobili już np w większości produktów 4 punkty podparcia i to się już tak łatwo nie podda
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
|
![]()
nie chcę wchodzić w porównania GS - bo tutaj punkty mocowania gmoli są tak mocnę iż w zasadzie nie da się ich wykrzywić urwać itp.. do tego są to śruby nawet M10 i tylko od Ciebie zależy jakie gmole wybierzesz, z górną częścią to problem mogą mieć tylko ADV, gdzie zbiornik sporo wystaje ale jest on z czarnego elastycznego plastiku i strat wielkich poza lekką estetyką nie ma..
|
![]() |
![]() |