Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26.01.2016, 22:08   #1
Mateusz93
 
Mateusz93's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Andrychów/Kraków
Posty: 142
Przebieg: 11 600
Mateusz93 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 10 godz 15 min 10 s
Domyślnie

Na ile mi wiedza pozwala, mogę podpisać się pod postem Mirkoslawskiego.

Jednak:
"ażeby ten motocykl był przygotowany do jazdy w terenie, trzeba zainwestować w dodatki (u mnie jakieś 4 k PLN choć nie wszystko było niezbędne)"
nie przesadzałbym.

Wydech 2w1- 950zł od znanego na forum Huzara, płyta pod silnik i gmole 500-1000zł, zapalniczka, grzane manetki, handbary- około 400-600.
Co jeszcze?
akcesoryjna szyba, chyba od 130 (?).

Wymieniłem ceny części nowych, można poszukać używek albo nie firmowych (gniazdo zapalniczki, manetki).

Maurosso, zapraszamy na xt660.pl, tam znajdziesz dużo informacji. Jest kilku ujeżdżaczy z Podkarpacia, także jak zagadasz, to pewnie i jazdę próbną zaliczysz

Co do aukcji- mnie się wydaje, że przebieg grubo przesadzony. kto w 10 lat robi 11 tys?
Plastiki noszą ślady zmęczenia, silnik też taki troszkę jakby poobijany. Albo używany w terenie?
Wiem, wróżenie z fusów po zdjęciach, ale dla mnie na dzień dobry podpada. Trzeba dokładnie pooglądać.
Przebieg można w jako taki sposób zweryfikować po stanie naciągacza łańcucha rozrządu. Wszystko z fotkami jest opisane na w/w forum.

powodzenia w wyborze

Mateusz
Mateusz93 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.01.2016, 23:15   #2
mirkoslawski
 
mirkoslawski's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,655
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
mirkoslawski jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 34 min 27 s
Domyślnie

Mateusz - tak jak napisałem, nie wszystko było "niezbędne" ale oprócz tego, co wymieniłeś jeszcze...
- kanapa (przerobienie)
- napinacze sprężyn przodu z Off The Road (100 ełro)
- podnóżki
- oplot
- klamki
- podwyższenie + kierownica (u mnie w sumie 350 PLN) i bez tego zabiegu dla mnie w terenie nie da się latać (mówię o kontroli motka i jako takim komforcie na stojaka)


i robi się "sumka" no ale przecież nie trzeba iść moja drogą - można na serii jeździć

acha - mam 187 cm wzrostu i 100 kg wagi. dla niższych raiderów niektóre przeróbki może i są zbędne. Ja używam motóra głównie w off (tak 60/40 ale tylko dlatego, że do offa muszę kawałek czasem po asfalcie dojechać)

Ostatnio edytowane przez mirkoslawski : 26.01.2016 o 23:28
mirkoslawski jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przeszczep pieca z Trampka 700 - luźna dyskusja qbz Wszystko dla Afryki 5 15.04.2015 18:11
sprzęgło - luźna klamka po zdjęciu sprzęgła oleś Silnik, sprzęgło, skrzynia 13 07.10.2014 14:22


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.