Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11.01.2016, 12:53   #1
cezeters


Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: brzeg
Posty: 267
Motocykl: rd07 94 - byla , ro04 90-92 jest , rd07 94 byla
Przebieg: 79kkm
cezeters jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 5 godz 23 min 30 s
Domyślnie

dobra wiem ze to druciarstwo i takich rzeczy klienowi się nie robi, ale sobie to bym spróbował tak: obspawalbym spawem ciągłym bieżnie zewnętrzna łożyska co spowoduje skurcz tejże i powiększenie luzu pomiedzy nią a karterem. A nastepnie przymocowalbym ściągacz 2 - 3 łapowy lub mlot odsrodkiwy ( tez pewnie spawajac do łożyska jakiś punkt zaczepienia- kwestia ściągacza) i opierajac o walek wyciągnął łożysko
Tyle w teorii. U siebie bym eksperymentowal ale innym nie polecam. ....
cezeters jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.01.2016, 13:26   #2
Sylwek_76


Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lisków
Posty: 250
Motocykl: TransAlp PD06/PD10
Sylwek_76 jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 19 min 58 s
Domyślnie

Cezeters;
chciałbym kiedyś zobaczyć Twoją magiczną spawarkę i Ciebie jako operatora.
Zaciekawił mnie okrutnie proces technologiczny obkurczania bieżni,do wymiaru pozwalającego na wyjęcie łożyska wałka zdawczego w Afrze 07,przez otwór uszczelniacza .

Ostatnio edytowane przez Sylwek_76 : 11.01.2016 o 22:21
Sylwek_76 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.01.2016, 14:17   #3
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał cezeters Zobacz post
dobra wiem ze to druciarstwo i takich rzeczy klienowi się nie robi, ale sobie to bym spróbował tak: obspawalbym spawem ciągłym bieżnie zewnętrzna łożyska co spowoduje skurcz tejże i powiększenie luzu pomiedzy nią a karterem. A nastepnie przymocowalbym ściągacz 2 - 3 łapowy lub mlot odsrodkiwy ( tez pewnie spawajac do łożyska jakiś punkt zaczepienia- kwestia ściągacza) i opierajac o walek wyciągnął łożysko
Tyle w teorii. U siebie bym eksperymentowal ale innym nie polecam. ....
.........
  Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Moja dlugo wyczekiwana Africa. betu Regularne czynności serwisowe 142 11.03.2013 17:44
Duże buty, duży problem Bonjour Archiwum 22 06.06.2012 14:48


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.