Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09.01.2016, 18:48   #1
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,877
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 3 tygodni 2 dni 14 godz 42 min 39 s
Domyślnie

Tak podaja instrukcje z ktorymi sie spotkalem
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.01.2016, 22:38   #2
ziutek2002
Tomaj
 
ziutek2002's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Nekla wlkp
Posty: 537
Motocykl: RD07,CRF1000L/DCT, XL600V
Przebieg: znośny
ziutek2002 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 7 godz 34 min 33 s
Domyślnie

Oczywiście - na zimnym.
ziutek2002 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.01.2016, 19:42   #3
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 15,211
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 3 dni 10 godz 55 min 0
Domyślnie

Zalezy od wiary z tym czy zimny czy cieply.
Przyznam ze mnie bardziej interesuje jakie wartosci ma piec w temperaturze pracy a NAJ wazniejsze czy sa roznice miedzy cylindrami.
Dla pelnego obrazu powinno wykonac sie test na zimno suchy na zimno mokry z olejem i potem na cieplo suchy.
Zwykle wartosci na zimno sa nizsze o okolo 30 procent od tych na cieplo.
Bywa ze wartosci na cieplo sa nizsze od zimnych co moze wskazywac ujemna wartosc luzu zaworowego i lub upalone gniazdo w dalszej konsekwencji.
Dlatego IMHO nie ma jednej odpowiedzi czy zimne czy cieple testy sa tymi jedynie wlasciwymi.

Co do meritum pytania to ja bym odlaczyl po prostu zasilanie cewek a NAJprostszym rozwiazaniem bez grzebania o ktorym nikt nie napisal jest wlozenie wykreconej swiecy do fajki i jej uziemienie /konieczne przy CDI/. Przy okazji mozna zobaczyc jaka jest iskra.

M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.01.2016, 21:33   #4
Melon
 
Melon's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Lublin
Posty: 5,891
Motocykl: cz350/ bandit600/ zx12r/ varadero/vfr1200xd
Melon jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 8 godz 30 min 14 s
Domyślnie

Kompresję w benzynie mierzy się na zimno a próba olejowa może pokazać czy padły pierścienie czy zawory.
Poprawiam się - mierzy się na gorąco a w dieslu na zimno.
__________________
kto smaruje ten jedzie

Ostatnio edytowane przez Melon : 19.01.2016 o 18:58
Melon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Woda w airboxie gaźnikach cylindrach, wydechu Nalewa Uklad paliwowy i wydechowy 26 24.05.2016 23:27
Rozmiar śruby otworu podciśnienia przy cylindrach adoado0 Uklad paliwowy i wydechowy 10 18.12.2015 13:20
Gwint czujnika ciśnienia paku Silnik, sprzęgło, skrzynia 13 03.09.2009 15:26


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.