|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Zabieram glos, bo mnie cisnie jak slysze o wzrostach cisnienia oleju w skrzyni biegow nowej Afry,szarpaniu,zaworach sterujacych ...ludzie, co niektorzy tu pindolicie?
Zasada zmiany biegow w tym motorze nie podlega hydrokinetyce.Tam sa dwa sprzegla pracujace klasycznie a sterowane automatem elektrycznym,zintegrowanym z procesem wybranego trybu jazdy i czestotliwoscia odkrecania manetki. Jezdzilem dct w nc 700 i nie ma bata, by cos lepiej mieszalo biegami jak ten automat. Poza tym macie tryb,ograniczajacy automat do zmiany na komende kierownika i biegi wrzucasz cynglem i trzymasz ile chcesz ...kurde..gdzie problem? Nie potrzeba |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: May 2011
Miasto: Kalisz WLKP
Posty: 144
Motocykl: R1200GS
Przebieg: rośnie
![]() Online: 2 dni 20 godz 3 min 24 s
|
![]() Cytat:
Bo na każdym forum są tak zwani forumowi Szpece którzy znają się na wszystkim i na niczym ![]()
__________________
Olej trzeba mieć w głowie, nie tylko w silniku! XL600V->XRV750 RD07a->XL1000sd01,XT600->XL1000sd02,XT600->XT660X->K1200LT->XL700VA->VFR800X, boxer Sahara->Boxer Sahara,R1200GS |
|
![]() |
![]() |