|  | 
|  | #1 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2005 Miasto: Wrocław 
					Posty: 7,439
				 Motocykl: Nie mam już Afryki   Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s | Cytat: 
  jutro coś napiszę Zdradzę tylko że nie ma dla mnie już powrotu do manuala | |
|  |   | 
|  | #2 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 90
				 Motocykl: KTM 1090 R   Online: 2 dni 9 godz 28 min 32 s | 
			
			Tak to już jest   jak kupowałem auto z DSG byłem sceptyczny, dzisiaj nie ma dla mnie innego lepszego rozwiązania. | 
|  |   | 
|  | #3 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Gdynia 
					Posty: 472
				 Motocykl: NAT Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 19 godz 54 min 40 s | 
			
			Rambo, Przypominam się z pytaniem. "A czy jazde na polsprzegle da sie jakos zasymulowac z ta skrzynia DCT? Np ciasny nawrot lub powolny przejazd przez jakas przeszkode, gdy chcesz miec wyzsze obroty stabilizujace moto a jednoczesnie chcesz jechac dosyc wolno." Pozdrowienia, D | 
|  |   | 
|  | #4 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2011 
					Posty: 1,601
				 Motocykl: nie mam   Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 39 min 49 s | 
			
			powolny przejazd zrobisz jeszcze wolniej niż na manualu. Ciasny nawrót też. Gwałtowne otwarcie manetki i masz to samo. Nie wszystko da się skopiować, ale ogólnie nie zgaśnie Ci, bo nie zdążyłeś zmienić biegu. np. jazda pod górkę, to moto się zatrzyma jak za mało gazu, ale silnik wciąż pracuje. dodajesz gazu i jedzie. To jest zaleta automatów. tylko te 20 kg więcej - trzeba polubić. A tylu było sceptyków co do automatów, teorii itp. A tu proszę, jak w samochodach. kto dosiadł automatu nie chce już manuala   | 
|  |   |