|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: podwrocławskie zadupie
Posty: 833
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s
|
Przy spokojnym założeniu spalania na poziomie 5 litrów (20-letnie, litrowe GSy na wtrysku tyle palą) to da całkiem przyzwoity wynik przebytego na baku dystansu. A dla prawdziwych globtrotterów wyjdzie za dwa lata wersja AT Adv z dodatkowym zbiornikiem w miejscu tej atrapy między nogami i kolejnymi 15kg niezbędnego podróżom szpeju. Klient nasz pan! :-)
Wysłane z ajfona.. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Zakonserwowany
![]() |
Cytat:
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Koło
Posty: 253
Motocykl: XTZ 660 3YF
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 54 min 52 s
|
Cytat:
. A to dlatego, że moja była, obecnie 29-letnia już kochanka Honda xl 600 w wersji LM Paryż Dakar paliła w trasie poniżej 4l. Przy 28,5 litrowym baku dawało to zasięg 700km i jeszcze 0,5l na dojazd do cepeenu .ps. Ciągle mi się podoba ta Afra nowa. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 54 min 46 s
|
Cytat:
i żeby nie było wcale dziada nie lubię! ale jak wyżej mało pali, mało waży (228kg z kardanem i fabrycznym wydechem w miarę zapie..a 105KM 115Nm jest pakowny i wygodny na trasę no i gleby przy małej prędkości bez konieczności później prostowania czegokolwiek i żadnych strat łącznie z nogami kierowcy.a co lubię w nowej AT? motocykl ma klimat!, że chce się wyciągnąć z garażu i pojeździć nie jest idealna bo i po co, jakieś wyzwania myszą być ... |
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: Kraków
Posty: 179
Motocykl: CRF1000D
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 39 min 44 s
|
Marek70 ma rację. To przecież kompletnie inny motocykl. Zbliżone malowanie i nazwa "Africa twin" to tylko chwyt marketingowy obliczony na zagranie na sentymencie, jak widać skuteczny
![]() Ja mam nadzieję, że to będzie super moto do podróżowania po Europie bez oglądania się na jakość dróg, w takiej roli mam zamiar ją wykorzystywać bo zakupu już dokonałem :P Zadziałała też trochę przekora, bo "wszyscy" mają BMW ![]() Na przymiotnik "legendarny" ten motocykl musi sobie dopiero zasłużyć. W tej chwili to mniej więcej tak, jakby ktoś współcześnie żyjący o nazwisku Sobieski puszył się, że jego przodek rozgromił Turków samemu nie mając jeszcze żadnych osiągnięć
|
|
|
|
|
|
#6 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
Cytat:
Jak juz wiele razy powtarzalem, wolalbym taka Nowa AT 800cc, 80KM, 80Nm, 180kg... i wisienka na torcie, spalanie 3.5L. MV-AGUSTA cos probuje z TURISMO VELOCE 800 ale waga 210kg, moc 110KM, wloszczyzna i cena troche włos jeży.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Dlaczego lubię KTM-a | puszek | KTM | 4133 | 18.04.2025 20:47 |
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |