|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Łaziska Górne
Posty: 929
Motocykl: 800X Pro, Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x34tys
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 12 godz 4 min 15 s
|
Z prawego gaźnika wychodzi gruby wąż zakończony filterkiem, który wygląda jakby miał być do czegoś podłączony. Niema być. Filterek składa się z sitka i jakiegoś materiału filtrującego, który się po latach traci/wykrusza, zostaje tylko sitko, ale te jest na tyle grube, że można przesypać przez niego piasek. Efekt - ciągnie cały syf wprost do gaźnika. Sprawdź w jakiej jest kondycji. Ja zamiast oryginału wstawiłem filtr paliwa dedykowany do... afryki
No i puściłem go sporo wyżej niż w oryginale (leży gdzieś w okolicy amora), bo woda w gaźniku podczas brodzenia to nic przyjemnego Alternator wydoli, jest taki sam jak w XTZ660. Problemem może być regulator - jeśli będą braki w prądzie, to najlepiej wymienić na coś z dużego motocykla (z TDM są tanie używki). ps. poluj na tylnego ohlinsa z TT600S, bo oryginał w TT-E to chyba jakaś pomyłka producenta - amor z XT600 lepiej robi. Serwisówki: https://drive.google.com/folderview?...Vk&usp=sharing https://drive.google.com/open?id=0B9...jFYYVJzNkFoTGc Ostatnio edytowane przez ArturS : 28.11.2015 o 09:59 |
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Pytanie o wage i wysokość TT600E | Michal | Inne - dyskusja ogólna | 8 | 01.02.2012 11:46 |