![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,039
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 10 godz 33 min 24 s
|
![]()
WojtkuBBI ta twoja rd03 to stara moja
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Szikago
Posty: 1,316
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07. KTM 950SE
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 16 godz 21 min 45 s
|
![]() Cytat:
Silnik trochę zaczął brać oliwę i stawiać dyma, ale już jest drugi(na pewno prowadnice zaworów wydechowych za luźne i obstawiam koniec pierścieni olejowych) Kiwaczka była za delikatna wiec było jebudu (teraz jest od 4) Tylne koło (zmodyfikowane na 18) padło na Rumunii teraz dostało nowe SOLIDNE szprychy trzeba było też przerobić gniazda nypli bo kąt pod jakim wychodziły z felgi trochę się nie zgadzał ze szprychami (zrobiłem test na torze crossowym i teraz dziala) Trzeba by też poszukać innych lamp na przód bo te trochę słabe(zamocowane halogeny z CHRL) Będę też robił wypełnienie owiewki(w nocy światło z lamp odbija się od środka owiewki i mniej się widzi) Przedni zawias wydaje mi się trochę za twardy może coś tam modyfikowales pod siebie Ogólnie chciałem ja sprzedać bo już mało jeżdżę po błocie ale mi przeszło i ma umnie DOZYWOCIE ![]() Ostatnio edytowane przez WojtekBBI : 07.10.2015 o 14:47 |
|
![]() |
![]() |