|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
|
gadzik
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Człuchów
Posty: 301
Motocykl: ktm adventure
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 5 godz 27 min 3 s
|
tkc może i nie jest najlepszą oponą w teren ale na drogi leśne i szutry to w zupełności wystarcza , po za tym nie ma lepszego kompromisu miedzy szutrem a asfaltem .
|
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,006
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s
|
Cytat:
![]() jest to właśnie D908RR lepsza w terenie o wiele, trwalsza i równie komfortowa na asfalcie... cenowo podobna Sawę mam jest ok.. przyzwoita, trwała.. rzekłbym wszędzie ok.. ale bez jakiś.wodotrysków.. za taką cenę.jest git... Motoz lepszy w teren, zapewnia lepsze trzymanie bokiem i o niebo lepszy ciąg w piachu, na asfalcie jest sporo gorsza. z opon premium warto też spróbować Michelin desert i Scorpion rally na przód w zależności od potrzeb, zakładać w kolejności, D952, Mt21,TKC80
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
|
|