|
|
|
|
#1 |
![]() |
Hej
Tak jak piszesz lozysko bylo nie dokrecone ale wyczulbys to luzem po chwyceniu lag badz drobnymi stukami podczas jazdy. Glowna nakretka ma miec jezeli dobrze pamietam 100-110Nm
__________________
buziaki
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Michał
![]() |
Różne łożyska widziałem..ale to wygląda jak nacięte - może takie zdjęcie. Prawidłowe napięcie łożysk stożkowych to podstawa. Tak samo jak kontrola po jakimś czasie, jak się ułożą, w niektórych systemach także okresowe.
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,616
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 5 godz 41 min 26 s
|
wg. mnie przyczyną padnięcia łożyska może być odwrotnie założony dolny uszczelniacz i bród i kurz walił ci do środka co musiało się tak skończyć i niech mnie ktoś poprawi jak się mylę, chodzi o to aby warga uszczelniacza była do góry a nie dołu... z Twojego zdjęcia wygląda jakby było odwrotnie (element nr 4 z poniższego rys.).
Pozdr, tu masz rysunek jak to ma być założone .... rysunek z ST1100 ale to nie ma znaczenia. ![]() a tu w realu, jakaś przypadkowa fotka z neta... smar proponuje litowy bo tutaj ktoś daje nieprawidłowo molibdenowy. ![]() jeżeli nigdy sam nie zmieniałeś tych łożysk to daj znać postaram się sklecić jakiś sensowny opis.. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 26.09.2015 o 00:38 |
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,616
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 5 godz 41 min 26 s
|
jeżeli ma ktoś namiary na Maurosso to dajcie mu znać aby zwrócił uwagę na ten uszczelniacz, może nie zajrzeć na forum a jak założy to odwrotnie to już tego nie poprawi...
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Wycieczka Pamir. | olecki79 | Umawianie i propozycje wyjazdów | 3 | 09.06.2015 21:38 |
| Pamir w 4x4 | Elwood | Umawianie i propozycje wyjazdów | 3 | 07.04.2012 08:30 |