|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 54 min 46 s
|
większość problemów z łożyskami to ich niewłaściwy montaż oraz niewłaściwy demontaż starych - np uszkodzenie osadzenia łożyska w główce skutkuje szybką jego destrukcją, czasem główka jej jajowata np. po dzwonie i nawet najlepsze łożysko może się poddać... przy demontażu nie można uszkodzić półki oraz sztycy.. (przed montażem wszystko dokładnie obejrzeć z dobrym oświetleniem) łożysko dolne na sztycy zawsze montuje się na prasie z odpowiednim dociskiem i nie ma takiej możliwości aby później samo siadało co ma zawsze miejsce z zabawą w nagrzewanie, które można stosować jako wstępne osadzenie na sztycy ale później należy i tak użyć prasy lub dobić np. przez starą bieżnię.... uszczelnienia zawsze nowe ! i nie żałować smaru (litowy)
podobnie w kołach, tutaj nawet najlepsze padną jeżeli nie wymieni się uszczelniaczy na oryginalne lub tourmax (to samo co orginalne) uszczelniacze z "motoryzacyjnego" można sobie darować bo się nie nadają... Ostatnio edytowane przez mdxmd : 24.09.2015 o 09:39 |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Wycieczka Pamir. | olecki79 | Umawianie i propozycje wyjazdów | 3 | 09.06.2015 21:38 |
| Pamir w 4x4 | Elwood | Umawianie i propozycje wyjazdów | 3 | 07.04.2012 08:30 |