![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,171
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 4 godz 59 min 47 s
|
![]()
ja też docelowo chce mieć 18" na tyle.
Co do dostępności opon to niestety prawda. Co chwilę widze jak wykreślane z dostępności są opony do ostrego terenu w rozmiarze 17". Obecnie odpadły Unicrossy na ktore sie sam napaliłem. Pozostaje C-02 jakich mam naprawde spory zapas, jest pirelka o jakiej Franz pisze oraz T63 (Michelin). Troche można poszukać w Kendzie, ale też nie jest rewelacyjnie. 18" to już inna bajka - co prawda sporo jest "cieńkich opon" typy 120 ale za to inny profil ich jest i spokojnie mozna pakowac do AT wlaśnie takie oponki. Mitas sławetny niewiadomo czy będzie jeszcze robiony bo firma stwierdziła, że podniesie ceny, spadło zainteresowanie bo stał się drogi i nieadekwatny do swojej jakości i forestocki szlag trafił i produkcja nie ruszyła (dotyczy serii E a więc i E-09 jako najlepsza alternatywa dla Deserta już nie produkowanego w 17" rozmiarze). Takie moje podsumowanie, chociaż jeszcze nie jestem tak oblatany jak większość ze starych wyjadaczy, ale wiem sam po sobie, że czasem po prostu brakuje tego w terenie. Zdanie moje jest takie, do zwykłej jazdy jest to przerost, ale jak ktoś ma zapędy do jazdy bardziej terenowej to prędzej czy później wymieni na 18"
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Road legal
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Stolicstan
Posty: 1,324
Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter
Przebieg: kręcony
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 6 godz 6 min 24 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Napisał Ramirez
"Zdanie moje jest takie, do zwykłej jazdy jest to przerost, ale jak ktoś ma zapędy do jazdy bardziej terenowej to prędzej czy później wymieni na 18" Wywalanie otwartych drzwi. Nie lepiej coś lżejszego na krzaki? Ja mam TT 600 tył na 18" Koleś Dr 650 17 " W normalnej jeżdzie brak różnicy. Gumy mamy takie same. Co innego w Drz 400 . Tu już można poszaleć i prawdziwa terenówka wskazana ![]()
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
"krzywe" koło... | dexterek | Wszystko dla Afryki | 12 | 07.03.2014 13:44 |
Koło 18 " tył. | szparag | Hamulce, kola, opony | 1 | 27.01.2013 21:12 |