|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
A jak ktoś nie ma pompy podciśnieniowej to poszukać zaworu podciśnieniowego z innego moto lub skutera. Mam od suzuki gs500 i nie zawracam sobie głowy zakręcaniem zaworów, które lubią szybko ciec.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
A sa takie na przewod? Myalalem, ze zawsze wbudowane w zbiornik.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Nie wiem jak to było przymocowane w GS500, ale ja sobie przytrytytkowałem do ramy. Przy dużym powiększeniu można sobie polukać (kliknąć na fote).
Ostatnio edytowane przez Rychu72 : 25.08.2015 o 09:08 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |