| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			 mistrzu 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,962
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: ? 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			1. Wspomniane łożysko jest wywalone w 8 na 10 lc4, więc to pewniak  
		
		
		
		
		
		
			![]() 2. Wrzucanie z 1, z 2 na luz na postoju - utrudnione bo sprzęgło ciągnie w 5 na 10 lc4 3. Wolne obroty - często mają podwyższone wolne obroty bo na niższych stuka auto - deko , lub wręcz gasi silnik - w 3 na 10 lc4 4. Podejrzane stuki inne niż szum łożysk dźwigienek zaworów - np stukający tłok- te silniki mają nicasil i regeneracja + tłok = 2000 zł w 1 na 10 lc4 5. przepuszczający rozrusznik - winne koło pośrednie, łożysko kierunkowe - 5 na 10 lc4 ogólnie LC4 to nie afryka - kupuj z jak najmniejszym przebiegiem, w jak najlepszym stanie - sprzęt który ma 20 tys polata na pewno dając frajdę - nawet jak coś w międzyczasie dołożysz. Styrany, z przebiegiem pow 50 tys (zależy od sposobu użytkowania) to nie tylko tłok to "nigdy nie wiadomo co ". kupując lc4 powinieneś podpisać deklaracje: "Mam zdolnośći manualne i podstawową więdzę mechaniczną, lub dobrego zaufanego mechanika w okolicy" bo podstawowa czynność jak wymiana oleju i sprawdzenie luzów zajmuje w 1 cylindrowym japończyku 15 minut a w lc4 2 godziny ![]() Poza tym to zajebisty motocykl ! Ja go kocham i nienawidzę zarazem  
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Enduro i ADV Ostatnio edytowane przez motormaniak : 29.07.2015 o 09:42  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |