|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: podwrocławskie zadupie
Posty: 833
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R
![]() Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s
|
![]()
Przypomina mi to trochę sprawę z XT660Z. Niby podobny motocykl do LC4 640 ADV a waży dobre 40kg więcej...
Tutaj jest podobnie. Nowa Afri wygląda filigranowo, na filmikach lata jak motyl a tymczasem, wg specyfikacji waży tyle samo co 1190R czy R1200GS... Sam już nie wiem co o tym myśleć. Marzyliśmy o lekkim, umiarkowanie mocnym, prostym technicznie i genialnym terenowo motocyklu a dostaliśmy ładną ale jednak krowę... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Dołączył: 28.5.2006
![]() |
![]() Cytat:
Czego można oczekiwać od maszyny wybitnie turystycznej, ale nie tylko asfaltowej?
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
Rozwazania o masie moto , li tylko pod katem obciazenia sa bledem. Przecie wiatr i deszcz szybciej to by wytlumaczyly niz ten topic. Musi byc okreslony ciezar by motor zachowywal trakcje przy podmuchach. Zzbyt lekki nacisk na osie to slabsza przyczepnosc na gumie. Zbyt mala masa i sto koni,to po prostu niebezpieczna jazda w miejskich ciasnych warunkach.Taki silnik kopie z gazu i bezsensownie byloby walczyc na kazdym starcie. No proste , ze to musi byc krowa.Poza tym Japonce nie poszli w najtansze materialy i to wazy wszystko, bo ma okreslona gestosc molekularna, znaczy jest dobry metal lub bmw metal ![]() CHyba , ze Japonce sie pomylily... |
|
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
|
![]()
no i GS ma kardan (chodzi o wagę...) ...., pomijam już fakt, że stary chłodzony powietrzem waży z 20L paliwa 228kg i też z kardanem
![]() |
![]() |
![]() |