Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24.07.2015, 21:27   #1
borys609
 
borys609's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: podwrocławskie zadupie
Posty: 833
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R
borys609 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s
Domyślnie

Przypomina mi to trochę sprawę z XT660Z. Niby podobny motocykl do LC4 640 ADV a waży dobre 40kg więcej...

Tutaj jest podobnie. Nowa Afri wygląda filigranowo, na filmikach lata jak motyl a tymczasem, wg specyfikacji waży tyle samo co 1190R czy R1200GS...

Sam już nie wiem co o tym myśleć. Marzyliśmy o lekkim, umiarkowanie mocnym, prostym technicznie i genialnym terenowo motocyklu a dostaliśmy ładną ale jednak krowę...
borys609 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.07.2015, 21:30   #2
MaRP
Dołączył: 28.5.2006
 
MaRP's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: DW...83...?
Posty: 862
Motocykl: RD07a
MaRP jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 10 godz 52 min 26 s
Cool

Cytat:
Marzyliśmy o lekkim, umiarkowanie mocnym, prostym technicznie i genialnym terenowo motocyklu a dostaliśmy ładną ale jednak krowę...
Tylko że Honda pozycjonuje ten motocykl jako ADV; DualSport to już inne maszyny...
Czego można oczekiwać od maszyny wybitnie turystycznej, ale nie tylko asfaltowej?
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse.
MaRP jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.07.2015, 21:53   #3
zipo
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisal MarpTylko że Honda pozycjonuje ten motocykl jako ADV; DualSport to już inne maszyny...
Czego można oczekiwać od maszyny wybitnie turystycznej, ale nie tylko asfaltowej?
No wlasnie,wszyscy ponownie zapominaja, ze trzeba brac pod uwage warunki srodowiskowe i atmosferyzne.
Rozwazania o masie moto , li tylko pod katem obciazenia sa bledem.
Przecie wiatr i deszcz szybciej to by wytlumaczyly niz ten topic.
Musi byc okreslony ciezar by motor zachowywal trakcje przy podmuchach.
Zzbyt lekki nacisk na osie to slabsza przyczepnosc na gumie.
Zbyt mala masa i sto koni,to po prostu niebezpieczna jazda w miejskich ciasnych warunkach.Taki silnik kopie z gazu i bezsensownie byloby walczyc na kazdym starcie. No proste , ze to musi byc krowa.Poza tym Japonce nie poszli w najtansze materialy i to wazy wszystko, bo ma okreslona gestosc molekularna, znaczy jest dobry metal lub bmw metal

CHyba , ze Japonce sie pomylily...
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.07.2015, 21:39   #4
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
Domyślnie

no i GS ma kardan (chodzi o wagę...) ...., pomijam już fakt, że stary chłodzony powietrzem waży z 20L paliwa 228kg i też z kardanem spalanie bez specjalnego oszczędzania 4,3-4,6L a 53.000zł za goły motocykl to jak dla mnie przesada...,
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.