![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Mnie Pan ja sprzedawał informował tak:
1. Zalać elektrolit 2. Poczekać godzinę 3. Założyć korki 4. Odczekać 12 hrs 5. Podłączyć i jechać
__________________
pozdrawiam michoo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2014
Miasto: Tychy
Posty: 43
Motocykl: RD07 + PD06
Przebieg: 77777,7
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 1 godz 37 min 37 s
|
![]()
Ja bym się skłaniał ku opinii, że po zalaniu należy odczekać co najmniej 12 godzin. Po uzupełnieniu elektrolitu (jeśli poziom opadł) należy podłączyć akumulator do prostownika i ładować jakieś 12-15 godzin nie za dużym prądem. Tak, akumulatory tzw. suchoładowane (obecnie chyba tylko takie występują w handlu) ładuje się po zalaniu elektrolitem. Potem można zamontować i normalnie używać. Takie postępowanie na początku zapewnia najlepszą żywotność akumulatora później.
Ostatnio edytowane przez kjakub : 08.07.2015 o 11:26 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Za zielonymi górami, za lasami
Posty: 1,139
Motocykl: czarny, pomarańczowe ladaco
![]() Online: 7 miesiące 1 tydzień 4 dni 7 godz 48 min 53 s
|
![]()
A instrukcji obsługi nie było? Co pan Zenek to inna teoria
![]() |
![]() |
![]() |