|
|
|
|
#1 |
|
taaak, świeży- od listopada 2004...
![]() |
właśnie przed chwilą sprawdziłem mojego kaciora- prócz delikatnego luzu po-osiowego nic nie stwierdzam, przebieg niecałe 17tkm...
-ale daje mi ten przypadek do myslenia... pzdr |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zakonserwowany
![]() |
Jeździłem EXC 525 na którym było nakręcone 780 godzin i miał wałek jak nowy , każdy kto choć raz przejechał się tym moto wie jak to zapierdala po krzaczoarch . Moim skromnym zdaniem przebieg 20 tys. km po wertepach to jak 200 tys. po asfalcie . Stosuję zasadę że łańcuch ma walić po wahaczu bo te moto mają ogromny skok zawiasu i jak go nie słychać to znaczy że jest za bardzo naciągnięty .
Otrzymałem informację z serwisu kata w Romie że takie przypadki były , ale nie działo się to nigdy w okresie gwarancyjny i nikt nie doktoryzował dokładnej przyczyny zjechania wałka .
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |