Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.05.2015, 11:16   #1
KORNIK
 
KORNIK's Avatar


Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Posty: 1,018
Motocykl: RD04
Przebieg: 53000
KORNIK jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 3 tygodni 8 godz 4 min 27 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał zimny Zobacz post

Coś ktoś wie? Z tego co pamiętam to padający regulator zwykle daje większe napięcie, 15V i więcej..

Pozdr
zimny
Padający regulator daje za wysokie napięcie lub za niskie albo wcale, zacznij od akumulatora bo pomiary powinno się robić na sprawnym i naładowanym aku.
KORNIK jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.05.2015, 11:26   #2
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,823
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 7 godz 17 min 28 s
Domyślnie

A bez świateł to nie wiem, w czasie jazdy nie wyłączałem.

Myślę że nowe aku to będzie podstawa na początek diagnostyki... Ten obecny 2-3 dni po naładowaniu jak właczę zapłon to ma 12,1, jak do tego światła to 11,5...a jak odpalam to spada do 9V.
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.