|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  07.04.2015, 10:51 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2012 Miasto: Warszawa 
					Posty: 169
				 Motocykl: Transalp 650   Online: 1 tydzień 5 dni 16 godz 38 min 4 s |   Ostatnio edytowane przez nadol : 07.04.2015 o 10:54 | 
|   |   | 
|  09.04.2015, 21:19 | #12 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Krosno 
					Posty: 187
				 Motocykl: xl700   Online: 1 tydzień 6 dni 17 godz 31 min 41 s |   
			
			Podłączając się pod temat to czy ktoś wie coś o wersji crf250x?
		 | 
|   |   | 
|  10.04.2015, 09:04 | #13 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 3,070
				 Motocykl: Pomarańczowy   Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 23 godz 16 min 41 s |   
			
			Pytaj Motormaniaka -ujeżdża i jest zachwycony
		 | 
|   |   | 
|  10.04.2015, 09:41 | #14 | 
| mistrzu  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,962
				 Motocykl: RD03 Przebieg: ? Galeria: Zdjęcia   Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s |   
			
			zgadza się- jestem zachwycony. CRF 250x różni się od CRF 250R: Wałkiem rozrządu, rozrusznikiem elektrycznym, kolektorem wydechowym i pojedyńczym tłumikiem, dyszami w gaźniku, miększe sprężyny w zawieszeniu, zdławieniem na airboxie, różowym kabelkiem w module odcinającym zapłon.   Moja jest przeze-mnie oddławiona - oprócz wałka rozrząu i wydechu - tych nie ruszałem.  Osiągi i moc sa więcej niz satysfakcjonujące - w bezpośrednim starciu z EXC 400 jest troche szybsza na przyśpieszenia a na prostej da się rozpędzić do 150 km/h. Tą prędkość ma przy około 13 tys obr, tak więc jadąc nią 100km/h ma się powiedzmy 9 tys obr - do podróżowania po czarnym to ona się kompletnie nie nadaje.  Limity serwisowe teoretycznie ma takie jak CRF 250r , ale serwis jest mało problematyczny, szybki i tani - jeden filterek za 7 zł i 0,7 litra oleju.
		 
				__________________ Enduro i ADV | 
|   |   |