14.03.2015, 19:46 | #11 |
Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Frankfurt/M
Posty: 987
Motocykl: Elefant 944ie
Przebieg: 54420
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s
|
Te akcje serwisowe bardzo mnie zastanwiają...
Jak to funkcjonuje. W niektórych modelach E46 nagle po 10 latach orientują się, że Airbag od strony pasażera trzeba wymienić, bo zagrożenie życia. W innym zbowu jakąś obudowe klemy plusowej. Zaproszenie zaproszeniem, ale jak się kto nie zgłosi do warsztatu to auto nie ma prawa się poruszać. Są i auta, gdzie ledwo co się folie z foteli zedrze i trzeba jakieś śrubki albo obudowy czegoś wymieniać.
__________________
Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda! |
14.03.2015, 19:54 | #12 |
Zarejestrowany: Nov 2011
Posty: 1,600
Motocykl: nie mam
Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 35 min 46 s
|
Piszecie o zagrożeniu odszkodowaniami.
ale jeśli 400.000 ma wrócić do serwisu, to przeciętny koszt tej usługi ile wynosi? 10 albo 100 euro? Łatwo policzyć, że to firmę też nieźle kosztuje. Ale z drugiej strony, kupując GS płaci się z góry wyższą cenę, bo ten serwis już jest wliczony Trza umieć sprzedawać. Jak słaby sprzęt, to nie niższa cena i baybay żale, albo budujemy markę i wówczas ....... euro do nas leci i jeszcze chwalą ! |
14.03.2015, 19:56 | #13 |
Fazi przez Zet
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,920
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
Online: 8 miesiące 4 tygodni 1 dzień 23 godz 29 min 34 s
|
Nicek, ja mysle ze niemcy powaznie podchodza do takich spraw. Czyli wybuchnie Ci erbek w garazu to wzywaja rzeczoznace ktory oglada sprawe, pozniej biora auto do laboratorium i pacza dokladniej. Glowkuja tegie glowy nad przyczyna i jak wydumaja ze to wada materialu i komus glowe moze urwac to melduja sprawe w KBA (urzad samochodowy) i oni sprawe z beemwe zalatwiaja. W Polsce po prostu zaslepiasz dziure po erbegu i jezdzisz dalej
Tu mozesz np sprawdzic czy Twoj pojazd podlega jakies akcji serwisowej http://www.kba-online.de/gpsg/jsp/gpsg1.jsp sprawdzilem kilka modeli beemwe motorrad i czesto maja problemy z hamulcami. Afryk tam nie ma w rejestrze ps. Ziarko, te odszkodowania to jest "efekt uboczny" tych akcji. Z urzedu taka akcja jest koordynowana i pilnowana.
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. |
14.03.2015, 20:43 | #14 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,924
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 14 godz 39 min 59 s
|
Dziwi mnie ,co was to obchodzi dlaczego to robia.Czy ze strachu czy z nadgorliwosci,dla mnie wazne ze cos robia.I tego sie trzymajmy
|
14.03.2015, 20:50 | #15 |
Fazi przez Zet
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,920
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
Online: 8 miesiące 4 tygodni 1 dzień 23 godz 29 min 34 s
|
Myku, myslisz ze beemwe tak od siebie robi ta akcje? Gdzie na poczatku sezonu kiedy kazdy tlusty niemiec z tlustym portfelem szuka tlustego GSa chce slyszec ze odpada kolo w tym modelu? Beemce wcale nie zalezy na takiej informacji na poczatku sezonu motocyklowego i chetni zrobiliby to po cichu. Mysle ze martekingowcy od sprzedazy w beemwe juz zarywaja nocki w robocie aby motocykle z odpadajacymi kolami jeszcze lepiej sie sprzedawaly Urzad siedzi im na karku i chlopaki w warsztatatch beda mieli cosik do roboty.
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. |
14.03.2015, 20:59 | #16 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,924
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 14 godz 39 min 59 s
|
Myslisz jak typowo wschodnioniemiecki imigrant .Co by nie bylo to i tak zle.Zreszta Problem dotyczy starych modeli,a nie nowych drogich .Wiesz dobrze,ze kto ma kupic to i tak kupi,a myslac po zachodnioniemiecku klient pomysli,ze Firma jest wiarygodna i zawsze sie bedzie o jego nowy nabytek troszczyc
|
14.03.2015, 21:04 | #17 |
Fazi przez Zet
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,920
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
Online: 8 miesiące 4 tygodni 1 dzień 23 godz 29 min 34 s
|
Myku, w nowych modelach kola beda odpadac za jakies 5 lat kiedy material sie zmeczy Nie mowie ze zle tylko dobrze, fuszerki trzeba scigac bo te fuszerki moga nas pozbawic zycia a firma ma zajebiscie wiarygodny marteking ktory wiekszosc tlustych klientow lyka jak pelikan
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. |
14.03.2015, 21:08 | #18 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,924
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 14 godz 39 min 59 s
|
Te kola to z troski o nowych mechanikow,zeby mieli cos do roboty za te 5 lat .Oni mysla przyszlosciowo,a nie jak Honda
|
14.03.2015, 21:37 | #19 |
Zarejestrowany: Mar 2010
Posty: 362
Motocykl: Juz nie mam
Online: 1 miesiąc 3 dni 15 godz 1 min 41 s
|
Aja by ktoś potrzebował mechanika BMW ze starych lat to polecam!!! na proszę
|
15.03.2015, 08:21 | #20 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 9 godz 47 min 45 s
|
Tez uwazam, za te akcje zwiekszaja wiarygodnosc firmy. Cos pojdzie nie tak to to poprawia nawet po latach. Mozna kupic ccm czy ccc i chocby sie rozpadaly na kawalki nikt sie tym nie zainteresuje.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |