![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Kerry :-)) Ireland
Posty: 489
Motocykl: RD07a
Przebieg: 61.000
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 15 godz 25 min 53 s
|
![]()
Pomierzylem moje zapasowe (?) od 07 i maja po okolo 230 Ohm. Nie wiem czy od 04 sa inne.
Niemiecki e-bay od 04 i 07 ; http://www.ebay.de/itm/Honda-XRV-750...item3a9bbb6520 http://www.ebay.de/itm/Honda-XRV-750...item259c8f3695 Ostatnio edytowane przez magicl : 01.03.2015 o 22:47 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomaj
![]() |
![]()
Witam ponownie.
Więc tak. Tamat zakończony. Udało mi się zakupić inpulsator. Po podmianie i poskładaniu, maszyna odpaliła na dwa garnki ![]() Jak pisałem wyżej ich wartość to 180-280 Ohm (w temp.20°C) dla RD04 i RD07.Podobnie jak Magic zakupiłem sobie zaraz całą wiązkę jako zapas (na dalsze wyloty itd w razie gdyby). Co do wymiany - żadnej filozofi, najlepiej mieć na stanie długą nasadkę 8 no i 12 do ściągnięcia osłony silnika. Magic - wielkie dzięki za pomoc/namiary. Z tego co ja zauważyłem impulsatory do RD07 i RD04 są zamienne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Polichno
Posty: 859
Motocykl: TA
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 14 godz 41 min 8 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Moduł zapłonowy RD04 | VictorZ | Układ elektryczny i zapłonowy | 11 | 28.11.2014 20:58 |
Dokumenty o których należy pamiętać przed podróżą | chomik | Przygotowania do wyjazdów | 22 | 20.04.2011 11:00 |