|
![]() |
#1 |
instruktor jazdy
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Kraków
Posty: 365
Motocykl: XT600E
![]() Online: 1 miesiąc 3 dni 12 godz 16 min 0
|
![]()
Procedura bywa taka: ubezpieczyciel orzeka szkodę całkowitą i brak ekonomicznego uzasadnienia naprawy. Wycenia "wrak" na absurdalnie wysoką kwotę, a różnicę od ceny motocykla w stanie nieuszkodzonym (według często nierynkowych, zwłaszcza w przypadku afryki, tabel) proponuje jako odszkodowanie. Po proteście ogarniętego w temacie poszkodowanego i dziesiątkach wzajemny pism ubezpieczyciel zgadza się na rekalkulację wartości wraku i po raz kolejny go wycenia, już znacznie niżej i po myśli poszkodwanego, ale, na przykład, dopłatę różnicy w stosunku do poprzedniej propozycji zobowiązuje się uiścić pod warunkiem odsprzedaży owego wraku jedynie wskazanemu przez siebie kupcowi. Tak to najczęściej działa, jeśli ma się siłę, wolę i wiedzę, aby taką walkę skutecznie prowadzić.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tylny amortyzator WP od LC4 w RD03,04-kolizja? | PiotrTMC | Rama, zawieszenia, napęd | 8 | 09.04.2014 22:56 |
Kolizja - sprawa w sądzie, prośba o radę | Zimny75 | Inne tematy | 20 | 06.03.2013 19:15 |
Jak najlepiej przygotowac się do jazdy na motorze, nie mając motoru | Elwood | Inne tematy | 30 | 05.12.2008 09:47 |