| 
			
			 | 
		#2661 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Za pare lat jak to udoskonalą i będą tańsze to na pewno zakupie.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2662 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A jak to jest ogólnie z tymi gmolami w lc8 są NAJS czy BE? Gdzieś czytałem że przy mocnym "JEB!" może ramę jebać taki gmol, a zbiornik jest niezajebliwy i pochłonie to "JEB!"  
		
		
		
		
		
		
			Dodatkowo wyznaje zasadę że rysy zdobią wojownika a dodatkowa masa ogranicz. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2663 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2010 
				Miasto: Bialystok I Akalice 
					
				
				
					Posty: 1,748
				 
Motocykl: AT RD07a; XR600R 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 3 godz 37 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2664 | 
| 
			
			 Unus pro omnibus, et omnes pro uno. 
			![]() Zarejestrowany: Oct 2011 
				Miasto: Tychy 
					
				
				
					Posty: 1,098
				 
Motocykl: 990 R, 520 EXC 
Przebieg: w km ;) 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 21 godz 38 min 3 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			"A jak to jest ogólnie z tymi gmolami w lc8 są NAJS czy BE? Gdzieś  czytałem że przy mocnym "JEB!" może ramę jebać taki gmol, a zbiornik  jest niezajebliwy i pochłonie to "JEB!" 
		
		
		
		
		
		
		
	Przy szlifie na aswalcie (wcale nie jestem rasista) gmole ładnie się ślizgają ![]() Przypuszczam, że gdyby nie rurka, to bak by się uszkodził (przetarł). To sprawdziłem   Natomiast opinie innych użytkowników są podzielone, jednak znacznie przeważa ilość posiadających takowy dodatek. W terenie na "miękkim" gmol raczej nie chromi, bo włazi jak nóż w masło i wtedy impet przyjmuje bak, na kamieniach i drzewach - zawsze to jakieś wzmocnienie i łatwiejszy ślizg. Jest gdzie nogi trzymać ![]() Jeśli chodzi o mocowanie, to przynajmniej moje (a raczej nie ma gdzie indziej przymocować) mocowane są w tym samym miejscu co bak, tu bym nie szukał przyczyn uszkodzenia ramy (wcześniej pójdzie taki "orczyk" łączący baki, i osłonę silnika). Ja mam, bo już były, gdybym nie miał to bym kupił i założył.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2665 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 masz rację to jest dzik od Mikro, zmyliły mnie te pomarańczowe stelaże ![]() ![]() no więc tego z ogłoszenia nie znam  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2666 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Nie nie jest prawdą, przynajmniej ja się nie spotkalem aby gmole jakkolwiek odziałwyały na famę, z resztą nie było by to logoczne bo rama jest wysoko, zaś największa siła idzie w gmol na wysokości akumulatora, tam jest blcha górna osłony oraz dodatkowa rozpurka. więc ja bym to wsadził między bajki. Róznica w wadze pomiędzy uzbrojonym a odchudzonym adv potrafi być spokojnie ponad 20 kg. jak ktoś chce i lubi to taszczyć proszę bardzo  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2667 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Gmole w terenie to potencjalna możliwość, że jakiś badyl wejdzie miedzy gmol a bak i wyjebka. Po kamieniach bak też ślizga się lepiej, moto jest węższe, lżejsze itd. Gmole to domena delikatnych afryk.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2668 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2669 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2012 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 885
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 6 dni 23 godz 32 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ex  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2670 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2012 
				
					
				
				
					Posty: 662
				 
Motocykl: RD07&1000RR 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 6 dni 3 godz 26 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |