|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  29.11.2014, 09:03 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2008 Miasto: Poznań 
					Posty: 5,607
				 Motocykl: 690 Enduro   Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s |   
			
			Potwierdzam, przejechalem wiele offa z oryginalnymi mocowaniami. Przecież cała wygoda w ty, że można te sakwy łatwo demontować.
		 
				__________________ "A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." | 
|   |   | 
|  29.11.2014, 10:41 | #12 | 
|  |   | 
|   |   | 
|  29.11.2014, 11:33 | #13 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2012 Miasto: Głogów Małopolski 
					Posty: 201
				 Motocykl: RD07a Przebieg: up   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 14 godz 15 min 45 s |   
			
			Chłopaki, nie namawiam do przeróbek tylko przedstawiam co ja zrobiłem.  Gdyby się rozsypały to pewnie usłyszałbym "stary, przecież kupiłeś sakwy rowerowe więc nie dziw się". Ale skoro u Was wytrzymały oryginalne mocowania to znaczy , że Crosso wie co robi, polecam. Rajtek, jedyne co musiałem przerobić to średnica zagięcia haka, po prostu mam grubsze gmole. Edycja: nie gmole tylko stelaż ;-) Ostatnio edytowane przez Miki Głogów : 29.11.2014 o 12:53 Powód: "gmole" | 
|   |   | 
|  29.11.2014, 11:50 | #14 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2008 Miasto: Poznań 
					Posty: 5,607
				 Motocykl: 690 Enduro   Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s |   
			
			Bezpośrednio na gmole nie pasują gdyż gmole mają za dużą średnicę rurki. Ja dorabiałem stelaż bo i gmoli nie mam. Ale przy torbach nic nie przerabiałem. Wytrzymuje nawet gleby.
		 
				__________________ "A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." | 
|   |   | 
|  29.11.2014, 12:30 | #15 | 
|  |   | 
|   |   | 
|  29.11.2014, 13:18 | #16 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2013 Miasto: Malbork 
					Posty: 151
				 Motocykl: KTM 790 R+ EXC 300   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 23 godz 42 s |   
			
			Też się do tych sakw przymierzam ale nie jestem pewien czy będą pasować ze względu na jeden z podanych wymiarów: "Minimalna odległość między dolnym, a górnym punktem montażowym - 28,5 cm" Rozumiem że jest to odległość pomiędzy górnymi, a dolnym hakiem która gwarantuje pewny montaż. Mój stelaż ma 25 cm wysokości. Macie inne stelaże czy jest możliwość skrócenia, regulacji tej odległości? | 
|   |   | 
|  29.11.2014, 17:38 | #17 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2011 Miasto: Koszalin 
					Posty: 1,029
				 Motocykl: LC8 ADV była rd07 Przebieg: do uzgo   Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 23 min 40 s |   
			
			mam u siebi chyba 22cm i zakłądam z nieco inny sposób bez przerabiania niczego. dolny haczyk poprostu przekładam przez szlufke i zaczepiam o stelaz wyzej niz szufka. Bedziesz miał to w reku to sam do tego dojdziesz. Przejechałęm z crosso dry big 6000 km i nic sie nie działo. dwie [arkingówki i 8 h w nieustajacym deszczu nie zrobiły na nich wrazenia. POLECAM
		 | 
|   |   | 
|  29.11.2014, 20:41 | #18 | 
|  Zarejestrowany: May 2008 Miasto: Białystok 
					Posty: 1,442
				 Motocykl: Honda Africa Single   Online: 3 miesiące 3 dni 15 godz 37 min 7 s |   
			
			Myślę, że na motocyklu mocowanie sakw wcale nie jest narażone na większe obciążenia, niż na rowerze. Rower zazwyczaj nie ma żadnej amortyzacji z tyłu, nawet nasze tyłki i kręgosłupy czują dziury dużo bardziej na rowerze niż na moto. Poza tym, gdyby jednak się urwało, to można sakwę przymocować czymkolwiek, sznurkiem, expanderem, taśmą do mocowania bagażu czy powertapem. Crosso rządzi    
				__________________ "A w takiej Mongolii lejesz, gdzie chcesz. Gdzie chcesz, wysiadasz z samochodu i rozbijasz namiot. Lubię jeździć tam, gdzie była komuna i gdzie można rozbić namiot." | 
|   |   | 
|  30.11.2014, 13:52 | #19 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Sexu i biznesu 
					Posty: 1,562
				 Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE   Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s |   
			
			Ja polecam trzymac sie oryginalu jak tylko sie da. Oczywiscie jak chcesz mocowac do gmola to niestety zmien haki mocujace (2 nity na hak). Zgadzam sie, ze narowerze te sakwy bardziej dostaja w dupe. I kolesie jezdza z tym na koniec swiata. Crosso rzadzi: - wodoodporne - konkretne wykonanie - proste i skuteczne 
				__________________ __ Golodupiec bez Afryki | 
|   |   | 
|  30.11.2014, 14:13 | #20 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2009 Miasto: lubelszczyzna 
					Posty: 55
				 Motocykl: lc8 950 adv   Online: 1 tydzień 1 dzień 14 godz 29 min 34 s |   
			
			Jeżeli w/g Was na rowerze dostają w dupę bardziej niż na motocyklu enduro to nie używacie motocykla zgodnie z przeznaczeniem. Jeździłem na moto i rowerze z sakwami crosso i sorki, ale na rowerze raczej z nimi nie skakałem, a na moto się zdarzało, do tego gleby w terenie przy prędkościach od 0 do 50km/h i ponad 200kg wagi bike też raczej na rowerze nie miałem. Sakwy Crosso cenię i lubię. Offowo i solo wolę rogal od EX-a, ale na przyszły wyjazd do pracy (1200km) wraz z ciuchami na miesiąc, słoikami, oraz elektroniką w postaci lapka, do tego tylko asfalt chyba znów je zakupię    Ostatnio edytowane przez erwinw : 30.11.2014 o 14:28 | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| sakwy Crosso | megi | Szpej turystyczny - Produkty i Porady | 20 | 24.05.2018 21:06 | 
| stelaże pod sakwy Crosso | ACUPS | Kwestie różne, ale podróżne. | 0 | 21.01.2013 14:58 | 
| Crosso i ich przeróbki. | mateusz-kotek | Wszystko dla Afryki | 19 | 06.03.2012 18:33 |