![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#23 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,168
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 4 godz 6 min 43 s
|
![]()
RD07(a) nie jest wdzięczna do podnoszenia ze względu na kąt główki ramy, jak podniesiesz tylko przód będziesz miał czopera prawie ... Jeśli już to po całości.
Na forum TA czytałem jak tam podnoszą całe trampki do góry w dość ekonomiczny (nie wiem czy pewny) sposób. Tutaj link: Transalp klub - podnoszenie zawieszenia Załóż wątek osobny poza tym, bo to jest o obniżaniu a nie podwyższaniu, chyba ze moderator to przeniesie.
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M Ostatnio edytowane przez ramires : 23.01.2009 o 15:03 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Owiewki do afri | MaRP | Wszystko dla Afryki | 86 | 16.12.2015 20:22 |
h4 w afri | many | Układ elektryczny i zapłonowy | 17 | 01.03.2010 23:52 |